Toon posts:

Gratis beltegoed libertel trucje ontdekt...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk niet slim dat ik dit op internet zet want straks ontdekken ze het en dan hebben we er nix meer aan...
Als je minder dan 1 gulden beltegoed heb, doe dan mee aan bijv. het sms weekspel, dat kost meer dan 50 cent, volgens mij zelfs 1,50 en het wordt nooit direct afgeschreven, smsjes.
Wat nu gebeurd is dat je een negatief beltegoed krijgt, je hoort dan "u heeft gulden beltegoed"
Nou moet je een week ongeveer wachten en op wonderbaarlijke wijze had ik ineens weer 40 piek beltegoed :)
Ik heb wel superrr vaak 555 gebeld moet ik erbij zeggen, hoe het dus precies werkt weet ik nog niet, maar dit is een begin of niet :7

Verwijderd

hee bedankt voor de tip zal kijken of het werkt! :9~

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 17:23

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

volgens mij kan ik niet meer sms-en als ik minder dan 3.5 gulden heb

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 10:44 schreef SickBastard het volgende:
Eigenlijk niet slim dat ik dit op internet zet want straks ontdekken ze het en dan hebben we er nix meer aan...
Als je minder dan 1 gulden beltegoed heb, doe dan mee aan bijv. het sms weekspel, dat kost meer dan 50 cent, volgens mij zelfs 1,50 en het wordt nooit direct afgeschreven, smsjes.
Wat nu gebeurd is dat je een negatief beltegoed krijgt, je hoort dan "u heeft gulden beltegoed"
Nou moet je een week ongeveer wachten en op wonderbaarlijke wijze had ik ineens weer 40 piek beltegoed :)
Ik heb wel superrr vaak 555 gebeld moet ik erbij zeggen, hoe het dus precies werkt weet ik nog niet, maar dit is een begin of niet :7
hebben ze niet geld overgemaakt van je rekening of zo, het lijkt me namelijk dat dat sms weekspel moet worden betaalt en dat ze er daarom geld opzetten maar ik denk dat libertel dat geld wel bij jou komt eisen of zo.

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 11:43 schreef sinterklaasrulez het volgende:
maar ik denk dat libertel dat geld wel bij jou komt eisen of zo.
Zo lang je niet ondertekend hebt dat ze geld mogen gaan afschrijven sta je behoorlijk sterk.
Ik weet iig van rechtzaken in Duitsland daarover en de provider verloor.
Die prepaid dingen worden juist aangeboden om je belgedrag in de toom te houden en gaan achteraf-rekeningen te krijgen, dus mogen ze ook niet gaan innen als hun billing systeem niet correct functioneerde.

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 11:52 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Zo lang je niet ondertekend hebt dat ze geld mogen gaan afschrijven sta je behoorlijk sterk.
Ik weet iig van rechtzaken in Duitsland daarover en de provider verloor.
Die prepaid dingen worden juist aangeboden om je belgedrag in de toom te houden en gaan achteraf-rekeningen te krijgen, dus mogen ze ook niet gaan innen als hun billing systeem niet correct functioneerde.
ik heb de algemene voorwaarden nooit gelezen maar misschien staat daar iets in, ik hoop voor je dat je gelijk hebt.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Soortgelijke dingen heb ik al vaker gelezen, en bijna altijd, eindigden die met...

Toen ik opwaarderde kwam er geen 40 piek bij maar slecht 25, zouden dat die SMSjes geweest zijn?

Ofwel alle GSM leveranciers maken fouten, en als ze gemaakt zijn zullen ze de kosten van die fout in jou schoenen propberen te schuiven.

Niets persoonlijk, maar als er maar 1 persoon is van de enekele duizenden die dat pakket heeft, dan ga ik er eerder vanuit dat het een computer foutje is.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• joostje
  • Laatst online: 16:45
Als je die registratie dingen niet ingevuld hebt, dan valt er weinig geld te innen denk ik door libertel >:)

Verwijderd

Idd, wie gaat er ook in hemelsnaam registreren |:(

Maar ik heb nu abbotje, 10tje per maand en 3 uur bellen :) Dus ik ben heel wat beter af :P

Verwijderd

Dat ga ik straks ook even proberen ;)... zal wel lekker zijn als het werkt! Alleen jammer dat 'we' er een week op moeten wachten.

Verwijderd

misschien had je het sms-spel gewonnen >:)

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 07:57
Ik werk bij Libertel ik zal eens gaan navragen aan een collega van me.. Nee, nee, ik ga nix verneuken, mijn vriendin heeft ook Libertel IZI dus ik zal nix verklappen....

• AtHomer
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:01 schreef Sarge het volgende:
Idd, wie gaat er ook in hemelsnaam registreren |:(

...
Vorig jaar was er bij Libertel iZi zo'n actie waarbij je geen F 20,- maar F 60,- beltegoed erbij kreeg als je je registreerde. Vandaar :) .

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 09:50
Bij mij werkte dit nie, had er al eerder van gehoord

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op vrijdag 03 augustus 2001 15:51 schreef casje_iersel het volgende:
misschien had je het sms-spel gewonnen >:)
Dit is nog geeneens zo'n heel domme opmerking...

SickBastard, wat waren die prijzen van dat SMS-spel waaraan je heb meegedaan ?

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 augustus 2001 16:09 schreef TheLunatic het volgende:

[..]

Dit is nog geeneens zo'n heel domme opmerking...

SickBastard, wat waren die prijzen van dat SMS-spel waaraan je heb meegedaan ?
Ze zeggen het niet op tv maar volgens mij 2,50 of 3,50 ofzo

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 05 augustus 2001 09:27 schreef SickBastard het volgende:

[..]

Ze zeggen het niet op tv maar volgens mij 2,50 of 3,50 ofzo
Dat zijn vast de kosten. Wat kon je winnen?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Pagina: 1