Toon posts:

Netgear EVA-2000 stopt en laadt steeds opnieuw

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb tweede hands een Netgear-EVA2000 gekocht, en uiteraard voor een zacht prijsje.
De Netgear zat in de originele verpakking, maar mist de CD, verder compleet zoals op de verpakking aangegeven. Er zit ook een losse sticker bij met een barcode en de volgende cijfers: 322-100249-01.
Gisteren het apparaat voor het eerst op mijn TV aangesloten. Mijn TV is een Flatscreen tv Samsung uiteraard geen smart tv maar wel HD ready.

Dat heb ik zo gedaan: Aansluiting met HDMI kabel op de TV, aansluiting met kabel op het internet (Ziggo kabel), en uiteraard de 220v originele adapter op het lichtnet.

Netgear start op en heb beeld op tv. Dan een grote globe, en connecting, dan een pop up <unable to access Vunow server>, dan een keuze menu. Maar zodra ik iets selecteer wordt het proces afgebroken en volgt weer opnieuw de opstart procedure.

Network settings
connection to home network (V) , connection to internet (V), connection to server (V) downlink speed 0.00 Mbps(X) o(nul/zero) en breekt weer af. (V) = okay / (X) =geen resultaat.

Of ik selecteer: internet video >You-tube ; >search >een toetsenbord (bedien met de pijlen op de afstand bed) breekt weer af.

Dus ik heb geen download snelheid, en geen verbinding met de server. 8)7

Iedereen die antw

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:13

FeaR

In GoT we trust

De EVA2000 is zo te zien een Mediaspeler en valt daarom niet in Televisies & Beamers maar in Mediaspelers en HTPC's. Ik verhuis het topic die kant op: TB > MSH.

Tevens is het niet de bedoeling te crossposten, een dubbel topic aanmaken in Netwerken was niet nodig.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:32:
...
Dat heb ik zo gedaan: Aansluiting met HDMI kabel op de TV, aansluiting met kabel op het internet (Ziggo kabel), en uiteraard de 220v originele adapter op het lichtnet...
Geen netwerkkabel in de eva2000?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==