Toon posts:

Tyan Thunder K7 koeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb thuis een Tyan Thunder K7, met nu een dondervogel 1.4 Ergens volgende week komt mijn dual AMD Athlon MP 1.2 Maar da's alleen info.

Waar het om gaat is het volgende. De AMD 760 chipset die erin zit wordt wel erg heet en als ik nou volgende week 2 cpu'tjes erbij zet dan heb ik helemaal een straal kachel denk ik.

Mijn vraag is dan ook is het erg dan ie ADM 760 zo erg heet wordt (warm is wat anders)??

Volgens de specs hoef je 'm namelijk niet te koelen, er zijn ook geen bevestigings punten aanwezig. Dus wil ik 'm koelen wordt het plakken.

Alie,

• durkagain
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04 16:38
Mja de Athlon MP blijft natuurlijk wel koeler dan normaal met 2 Athlons. Maar je had er nu maar 1 in...

Ach kijk TYAN levert goed spul en als zij denken dat actieve koeling niet nodig is, danb hoeft het ook niet. Ik zou het niet doen...
De meeste mensen zetten active koeling op een chipset als ze de FSB verder willen opkrikken, maar ja dat is nu geen optie...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:24
wat denk je nou zelf?

laat dat ding lekker heet worden als het volgens de specs 'niet hoeft'

simpel toch?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:28
kijk, de Thunder K7 is wel gemaakt voor goed gekoelde 19" racks... dus zorg wel dat er op zijn minst airflow is (is er vast wel als je luchtkoeling gebruikt op je Palomino's straks) zodattie de hitte in elk geval een beetje kwijt kan.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV