Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Apple TV 4k] gamen [..]

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
twijfel of topic hier juist is, of bij mediaplayers hoort [..] maar heb beetje een 'combinatie' vraag;

Apple TV 4K (werkt best smooth - content minimaal voor de prijs) via screenmirror wordt beeld van iphone 8 perfect overgenomen. Echter, bij het spelen van een game (CoD:Mobile) gaat het erg schokkerig en met latency. De game is daardoor onspeelbaar; zit een grote merkbare vertraging in.

Is dat normaal? Is er iets wat ik kan doen om snelheid te verbeteren?

Apple TV is via hdmi met tv verbonden en via wifi loopt de connectie naar buiten.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 13:03

AppleFan2007

Lars De Vos

Misschien een niet zo snel WiFi netwerk.
Heb dezelfde AppeTV en bij werkte het prima met mijn vorige iPhone 7 en iPad en nu met mijn iPhone 11 ook goed.
Bij mij zit de AppleTV wel in met een kabel.

MacBook Pro 13' 2016 256GB |  iPhone 11 64GB |  iPad 2018 128GB |  Watch serie 4 |  Airpods |  iPhone 6S 128GB | PlayStation 4 | Sonos One

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
wifi is 5g geloof ik, zit nauwelijks iets op aangesloten. ook geen devices die kunnen lopen broadcasten.

zal bedraad eens testen. apple tv zelf is rete smooth, maar bij screenmirror in bijzonder bij gamen .. is de latency/input vertraging dusdanig groot alsof het via china en terug gaat

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Vettigedennis
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 10:31
Heb hier ook last van vertraging als ik games vanaf de iphone stream naar de apple tv 4k. Het is heel weinig en met sommige games totaal niet merkbaar zoals bijv gta san andreas maar bij shooters merk je het direct. Cod mobile is niet fatsoenlijk te spelen De gameplay is daarvoor te snel.

Maar ik zag op youtube dat zelfs als je een iphone via kabel met een dongel van lightning naar hdmi aan de tv hangt je nog steeds te veel vertraging hebt om shooters te gamen.

YouTube: Fortnite mobile on TV. Lightning to Digital AV adapter iOS 13 iPhone...
Doorspoelen naar 10:14 dat speelt nooit fijn met zulke vertraging.

Gelukkig heeft de apple tv 4k zelf ook een aantal echt hele goeie games.
Super impossible road
Beach buggy racing
Sociable soccer
Shockrods
Ag drive
Geometry wars
Asphalt 8
Real Racing 3
Shantae and the seven sirens
Sky Force anniversary
Sky Force reloaded
Oceanhorn
Oceanhorn 2
Teslagrad
Horizon chase
Space Marshals 2

Deze games zijn wel de betere en zeker het proberen waard.

[Voor 65% gewijzigd door Vettigedennis op 29-01-2020 17:18]

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True