Openen webpagina's in carousel/loop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede morgen.

Wij gebruiken diverse web based applicaties die een dashboard bieden om de status te kunnen zien van bijvoorbeeld ons Wi-Fi netwerk, algemene network monitoring, cloud backup, etc... In het verleden heb ik een klein scriptje gemaakt wat een pagina in IE opent, 60 seconden wacht, de volgende pagina opent, 60 seconden wacht, etc... Dit liep in een eindeloze loop. Dit liep goed totdat er diverse updates voor IE uitkwamen en de browser steeds hing. Dit is op diverse Windows 10 systemen getest met bestaande en schone installaties. Helaas overal hetzelfde resultaat. Omdat IE verouderd is en steeds minder ondersteund/gebruikt wordt ben ik op zoek naar iets anders. Dit moet een applicatie zijn die een lijst van URL's 1 voor 1 opent en tussen het openen bijvoorbeeld 60 seconden wacht. Natuurlijk moeten we kunnen ingeven welke URL's er moeten worden geopend en het zou handig zijn als we de wachttijd kunnen instellen.

Google weet alles (veel) maar ik heb nog geen applicatie gevonden die dit doet. Hoeft niet gratis te zijn maar moet ook de bank niet breken. Heeft iemand hier enige ervaring mee of suggesties voor? Kan mij niet voorstellen dat wij de enige zijn die zoiets zoeken/gebruiken. :)

Beste antwoord (via Verwijderd op 10-02-2020 17:27)

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:19
Lijken mij ook wel genoeg extensions voor te bestaan.
Desnoods via een PowerShell script.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Kan me ook niet voorstellen dat je de enige bent, klinkt als functionaliteit van een browser in kiosk-mode, daar al op gezocht?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:19
Lijken mij ook wel genoeg extensions voor te bestaan.
Desnoods via een PowerShell script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de hulp. Ik heb ooit eens iets gedaan met browsers in kiosk mode, Zal die code nog eens opgraven en bekijken. Iets van een PHP script what de URLs opent in een groot iframe werd hier op kantoor nog geroepen. Ook een mogelijkheid. We gaan verder experimenteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uiteindelijk hebben we gekozen voor een addon voor Chrome. Waarom iets uitvinden wat al bestaat en goed werkt? Het is zo makkelijk om de voor de hand liggende zaken niet te zien en er veel te ver over na te denken.

De addon voor FireFox heb ik niet aan de gang gekregen maar voor Chrome werkt hij direct.

https://chrome.google.com...mbfoijhedememehigdjocdkhd
Pagina: 1