Wish ervaring met flashdeals?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:49
Hoi allemaal,

Wish (de welbekende app) heeft iedere dag van die flashdeals waar je schoenen, autoradio's en weet ik wat allemaal nog meer voor 1 euro kunt kopen + 1 euro shipping. Dit klinkt TE goedkoop, maar Wish doet dit in samenwerking met zijn partners om extra bekendheid aan die desbetreffende store te geven etc etc. Maar nu komt het...

ALLE flashdeals die ik heb proberen te bestellen, worden allemaal geannuleerd! Hebben meer mensen ervaringen met deze zogenaamde flashdeals, ook positief misschien? Heb al ticket ingeschoten, maar verwacht er niet veel van.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-03 15:47
CryptoNL schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:48:
Hoi allemaal,

Wish (de welbekende app) heeft iedere dag van die flashdeals waar je schoenen, autoradio's en weet ik wat allemaal nog meer voor 1 euro kunt kopen + 1 euro shipping. Dit klinkt TE goedkoop, maar Wish doet dit in samenwerking met zijn partners om extra bekendheid aan die desbetreffende store te geven etc etc. Maar nu komt het...

ALLE flashdeals die ik heb proberen te bestellen, worden allemaal geannuleerd! Hebben meer mensen ervaringen met deze zogenaamde flashdeals, ook positief misschien? Heb al ticket ingeschoten, maar verwacht er niet veel van.
Maak je niet gebruik van die deals waar er maar 1 van gekozen wordt per dag en de rest wordt geannuleerd?

De eerste die de transactie voltooit heeft wint deze en de rest heeft 'pech'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:49
Dat staat er nergens bij + dat desbetreffende product(en) vaak al 1.000+ x is besteld etc.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:44
CryptoNL schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:54:
Dat staat er nergens bij + dat desbetreffende product(en) vaak al 1.000+ x is besteld etc.
Besteld is wat anders dan geleverd he....
Dus waarschijnlijk doe je inderdaad aan de 1 product per flash mee. Ze zullen ook echt geen 1000 autoradios a 60 euro gaan verkopen voor 1 euro. Ik denk zelfs dat ze niet 1 radio verkopen, en het pure marketing is.

Maar zowieso, waarom zou je aan wish willen meedoen, allemaal meuk die je niet nodig hebt, maar ja,is zo'n mooie aanbieding....