Panasonic plasma tv geeft paarse streep links boven

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1332264

Topicstarter
Beste forum leden.

Ik heb een panasonic plasma tv type TX-P50VT20 (E) nu geeft deze links boven in de hoek een verticale paarse streep in deze streep zitten weer horizontale lijntjes die flikkeren.
Wie heeft enig idee wat dit kan zijn.
Ik heb contact gezocht met panasonic en daar krijg ik alleen maar een antwoord van dit kunnen we niet zo zeggen daar moeten we een monteur voor langs sturen.
Maar ik wil het eerst proberen te achterhalen wat dit kan zijn met de hulp van jullie Forum leden.
Kan het zijn van goed schoonmaken hij heeft wel één tijd In een stoffige ruimte gestaan vanwege een verbouwing.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Mattheu

Beste antwoord (via Anoniem: 1332264 op 29-01-2020 21:12)

• II This Game II
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-06 22:47
Probeer eens op de rand te drukken, misschien gaat het dan weg. Heb als sinds bijna het begin dat er bij mijn G20 een zwarte maar soms ook met knipperkkeurtjes een balk in beeld komt. Even onderaan drukken en hij is weer tijdje weg.

Denk dat reparen best duur zal zijn tov de leeftijd/dagwaarde ondanks dat ie vast nog prima beeld geeft.

[ Voor 19% gewijzigd door II This Game II op 29-01-2020 06:52 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:23
Heeft het scherm dit op alle inputs en met de tuner?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• II This Game II
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-06 22:47
Probeer eens op de rand te drukken, misschien gaat het dan weg. Heb als sinds bijna het begin dat er bij mijn G20 een zwarte maar soms ook met knipperkkeurtjes een balk in beeld komt. Even onderaan drukken en hij is weer tijdje weg.

Denk dat reparen best duur zal zijn tov de leeftijd/dagwaarde ondanks dat ie vast nog prima beeld geeft.

[ Voor 19% gewijzigd door II This Game II op 29-01-2020 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Zo een streep op alle inputs is meestal scherm defect en tijd voor een nieuwe tv. Ik heb het in 12j 2x gehad met een groene en een zwarte streep, en in beide gevallen nieuw paneel nodig. 1 keer onder garantie en 1 keer tv in de vuilbak.

Succes!