Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianBraber
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 31-01-2020
Mijn vraag
ik heb al een aantal jaar de thrustmaster tmx, maar nu ben ik op zoek naar een nieuw stuur.
ik ben vooral geïntresseerd in de thrusmaster f1 ferrari add-on.
maar kan ik als ik de ferrari add-on koop plus deze servo base, mijn pedalen van de thrustmaster tmx (die met plastic pedalen) gebruiken?
ik weet dat er een thrustmaster tx servo base ecosystem is, maar de tx ferrari 458 heeft ook andere soort pedalen.
ik hoor graag antwoord.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ga het alleen schrijven. Je moet het zelf maar even oplezen. Anders moet je even iemand bellen die het voor je voor kan lezen.

Kijk gewoon op de productpagina van de pedalen (die bestaat niet O-)) met welke sturen deze compatibel is. Of op de productpagina van de TMX, daar zie je toch dat de T3PA's ook compatibel zijn? Dat betekent in ieder geval dat het stekkertje gelijk moet zijn... Dus ik dénk dat je er wel vanuit mag gaan dat de pedalen werken.

Ik zou gewoon eens in de Media Markt een kijkje nemen en vragen of je de plastic pedalen mag testen op het stuur dat jij wilt kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 28-01-2020 20:15 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianBraber
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 31-01-2020
Hoi Evanescent,
Dank je wel voor je reactie, ik dacht ook al zoiets, ik ga inderdaad wel eens langs de mediamarkt om dit te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miche86
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-07-2021
en werkt het? ik zit met de zelfde vraag