Hey, ik kan een EVGA GeForce RTX 2080 FTW3 Ultra Gaming voor 510 euro kopen is dat een goede deal en videokaart? Nieuw is hij 780 euro.
pricewatch: Inno3D GeForce RTX 2070 Super Twin X2 OC
Dit is een nieuwe GPU die niet onder doet voor 'oude' RTX2080
Dit is een nieuwe GPU die niet onder doet voor 'oude' RTX2080
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja maar ik wil die 2080 tijdelijk kopen en daarna weer verkopen voor dezelfde prijs of wat lager zodat ik later de 3080ti die uitkomt kan kopen. Dus is deze een goede kaart en deal ?van 780 euro naar 510 dat is 270 euro minder
Wat verwacht je nou precies?Timmoesz schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 17:39:
Ja maar ik wil die 2080 tijdelijk kopen en daarna weer verkopen voor dezelfde prijs of wat lager zodat ik later de 3080ti die uitkomt kan kopen. Dus is deze een goede kaart en deal ?van 780 euro naar 510 dat is 270 euro minder
Het is een 2080, top-end gaming kaart, dus ja het is een goede GPU.
Als je je afvraagt of er betere 2080's zijn, vast wel, misschien ook niet, maakt het uit?
Je kan hem nu kopen voor 60% van de nieuwprijs, vind je het zelf een goede deal of denk je ergens beter te kunnen scoren?
En na dat alles: waar maak je je druk om als je hem over een half jaar toch weer verkoopt?
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Met een topicstart van 1 regel zonder blijk van eigen inzet gaan we niet verder. Daarbij kan deze vraag ook gewoon in je aankoopadvies topic.
Dit topic is gesloten.