De Maps modus van Google maps werkt niet in Windows.

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jumbojus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-03 08:15
Mijn vraag
Ik heb een probleem met de Maps modus van Google Maps in Windows. In Chrome, Firefox en Opera geprobeerd te laden en na 5 seconden verdwijnt de kaart compleet en wordt alleen een basislaag getoond (baige kleur) en de UI elementen / menu's. De Satelite en Terrain modus werken wel. In Incognito modus lukt het ook niet om het werkend te kringen.

Iemand een idee hoe dat komt en hoe ik het kan verhelpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, alle updates; Alle browsers zijn up to date.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle browsers eerst opgeschoond en browsergeschiedenis, cookies en cache opgeschoond.
Vervolgens heb ik alle browsers ook opnieuw geïnstalleerd zonder alle toevoegingen/ extensies/ etc.
Tot nu toe heb ik geen succes om probleem te verhelpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontini
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-09 12:01
Ben je iets aan het ontwikkelen of heb je alleen een software probleem? In het laatste geval moet je denk ik (meest geschikte wat ik kon vinden, someone correct me if I'm wrong please) in Client Software Algemeen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Fontini op 28-01-2020 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jumbojus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-03 08:15
Hoi. Wellicht ben ik in de verkeerde forum onderdeel, echter ben ik hier terecht gekomen door verwijzing van Tweakers zelf. Pas nu zie ik in welke subfora ik daadwerkelijk de vraag heb gesteld en het is inderdaad niet logisch. Ik ben nu niets aan het ontwikkelen, het is een praktisch probleem die wellicht makkelijk op te lossen is maar ik slaag niet erin om mijn vinger op de oorzaak te leggen.
Hoe dan ook, bedankt voor jou reactie. Ik heb inmiddels in de voorgestelde sectie de vraag gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
jumbojus schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 08:57:
Hoe dan ook, bedankt voor jou reactie. Ik heb inmiddels in de voorgestelde sectie de vraag gesteld.
Doe de volgende keer even een Topic Report (klik op 'Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif rapporteer' bovenaan een topic) a.u.b., dan verplaatsen wij je topic i.p.v. dat je een tweede topic (crossposten) opent ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.