shop review verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantilyst1
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18-12-2020
Hoe kan ik mijn shopreview van diamtelcom verwijderen? Ik kan nergens iets vinden en ik moet het verwijderen om mn product (voor de 2de keer) te kunnen retourneren

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-09 15:54
Dat is chantage.. Dat je het ff weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat is echt bullshit, inderdaad. Niet doen, dat is gewoon chantage.

Je kunt overigens je shopreview wel aanpassen. Zet er dan wel in dat je dat doet omdat ze dat graag willen. ;)

Dit schijnt wel een ander licht op alle andere positieve reviews: Diamtelecom Rotterdam :X

[ Voor 31% gewijzigd door Room42 op 28-01-2020 11:46 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:44

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Vraag ze wat ze denken wat dat voor zin heeft, want je kunt met je vijf andere accounts hier dan toch gewoon vijf nieuwe negatieve reviews plaatsen als je dat zou willen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bart ® op 28-01-2020 11:48 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantilyst1
Ja ik weet de regels niet helemaal. Maar het is zo gegaan: daar heb ik een lichtnetadapter gekocht van Apple, na 1 week ging hij kapot, die heb ik geretourneerd en nieuw product terug gekregen (sterke vermoedens dat het hetzelfde defecte product was) waarbij die weer kapot ging en nu moet ik de review verwijderen ofwel veranderen in een 5 sterren review zodat ik het product weer kan retourneren om mn geld terug te krijgen ):

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Room42 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:44:
Dit schijnt wel een ander licht op alle andere positieve reviews: Diamtelecom Rotterdam :X
Heleboel ook 'tegen beloning' :').

Cunning linguist.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
xantilyst1 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:48:
Ja ik weet de regels niet helemaal. Maar het is zo gegaan: daar heb ik een lichtnetadapter gekocht van Apple, na 1 week ging hij kapot, die heb ik geretourneerd en nieuw product terug gekregen (sterke vermoedens dat het hetzelfde defecte product was) waarbij die weer kapot ging en nu moet ik de review verwijderen ofwel veranderen in een 5 sterren review zodat ik het product weer kan retourneren om mn geld terug te krijgen ):
Dan moet je dat vooral doen en dan zodra je je geld hebt de review terug plaatsen met deze chantage er extra bij vermeld. En dan nog maar 1 ster natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 21:50
Haha, weetje zeg maar dat je de koop wilt ontbinden vanwege niet goed geleverde product.
Hierbij verwacht je snelle reactie anders kunnen er andere stappen genomen worden.

Wat ze hier doen kan gewoon niet, het hangt er natuurllijk van af hoeveel moeite jij erin wilt steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:44

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dit lijkt mij ook dik tegen de voorwaarden van Tweakers c.q. opname in de Pricewatch. @Zeehond (toch?)

Topic hoort ook meer hier denk ik: Pricewatch

[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 28-01-2020 11:53 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-09 15:54
Als ik zo die "reviews" doorlees dan komt dit redelijk vaak voor daar. Leuk man.. Niet aan toegeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
Overigens lijken veel van de recente "uit eigen beweging" reviews ook nep te zijn. Nieuwe accounts met geen andere activiteit maar wel een 5 sterren review "uit eigen beweging".

Als het goed is is er ergens een topic om dit soort dingen te melden, weet iemand waar ik die ka vinden? Dan doe ik dadelijk meteen een melding.

Zie trouwens ook dat ze aangemeld zijn bij thuiswinkelwaarborg. Zou zeker daar ook een klacht indienen en aangeven dat ze je chanteren. Geef daarbij ook een link naar de review van die andere tweaker die hetzelfde meegemaakt heeft.

Denk dat thuiswinkelwaarborg het niet zo heeft op winkels die de wet niet naleven.

[ Voor 33% gewijzigd door Philip Ross op 28-01-2020 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
Dank, weet niet of dat het juiste topic is voor shopreviews maar dat was wel degene die ik zocht. Dus maar even melding gedaan en hopen dat dit soort shops zo snel mogelijk van de pricewatch verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:12
Nooit meer iets kopen daar. Zoals ik in dit forum al meer heb gelezen: groot deel van de reviews zijn waarschijnlijk door hunzelf geschreven. Zie bijna alleen maar accounts van onder de 100 karma, niet erg geloofwaardig.

Hopelijk gaat Tweakers optreden tegen deze webshop, lijkt me niet dat je je naam wilt verbinden aan deze oplichters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Angeloonie schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:52:
Dit lijkt mij ook dik tegen de voorwaarden van Tweakers c.q. opname in de Pricewatch. @Zeehond (toch?)

Topic hoort ook meer hier denk ik: Pricewatch
Shopreviews worden door kantoor afgehandeld, ik kijk wat betreft reviews enkel naar productreviews. @Mooijekind of @Euphanasia kunnen jullie hier iets mee?

Dit topic hoort overigens idd beter thuis in pricewatch maar ik heb geen knoppen hier in GR dus verplaatsen moet iemand anders ook even doen :P

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Philip Ross schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:06:
[...]

Dank, weet niet of dat het juiste topic is voor shopreviews maar dat was wel degene die ik zocht. Dus maar even melding gedaan en hopen dat dit soort shops zo snel mogelijk van de pricewatch verwijderd worden.
Shit had deze moeten zijn denk ik: [ShR] Meldingen Shopreview - deel 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Philip Ross schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:55:
Overigens lijken veel van de recente "uit eigen beweging" reviews ook nep te zijn.
Tegen beloning doe je toch ook 'uit eigen beweging'? De bekende zaken met 'review tegen vergoeding' zijn allemaal op deze manier opgemaakt, niemand die kan controleren welke van de 2 opties jij kiest daadwerkelijk overeenkomt met de werkelijkheid.

Maar dit loopt al behoorlijk lang, uit 2018:
Vervolgens allerhande dreigberichten gehad via whatsapp dat als ik mijn mening zou delen ze alle juridische middelen zouden aanwenden om kosten te verhalen betreft het "zwart maken" van Diatelecom. Dat zou ik maar beter niet kunnen doen, want dat zou ik niet kunnen betalen.
Bovendien werd ik naar aanleiding van deze review op een nogal absurde manier bedreigd met juridische stappen omdat ik zogenaamd schriftelijk bewijs nodig zou hebben, omdat de review anders smaad zou zijn
Ik wacht nog steeds op een shopreview filter die al die one-day-fly reviews eruit filtert, voegt niets toe en zal nooit iets toevoegen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:24

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zeehond schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:14:
[...]

Shopreviews worden door kantoor afgehandeld, ik kijk wat betreft reviews enkel naar productreviews. @Mooijekind of @Euphanasia kunnen jullie hier iets mee?

Dit topic hoort overigens idd beter thuis in pricewatch maar ik heb geen knoppen hier in GR dus verplaatsen moet iemand anders ook even doen :P
Jup, dit moet even bekeken worden door iemand van het kantoor. :)

Verder zal ik dit topic over de schutting gooien, de redactie kan er niet zoveel mee.

Geachte Redactie => Pricewatch

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik heb met xantilyst1 via DM contact opgenomen om meer inzicht te krijgen in deze kwestie.
Mochten er hier daadwerkelijk regels zijn overschreden dan zullen wij hier actie op ondernemen.

Verder doen wij regelmatig checks bij shopreviews en zien wij bij de reviews van Diamtelecom geen voldoende reden om de huidige positieve reviews te verwijderden.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:30

DukeBox

loves wheat smoothies

.

[ Voor 99% gewijzigd door DukeBox op 28-01-2020 13:55 . Reden: verkeerde topic.. geen idee hoe deze post hier terecht kwam. ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
wat een erge webwinkel als ik zo de reviews lees... nog nooit zoiets gezien en/of gehoord. Dat dit soort winkels in de pricewatch staan.... echt erg..

Alles wordt verkocht als echt maar is zo nep als maar kan. En dan wanneer je een review acherlaat hierover gaan dreigen met juridische stappen -_- serieus.. en dat staat gewoon op Tweakers echt schofterig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantilyst1
Als ik dit niet doe zal dat alleen maar voor meer escalatie zorgen, ik wil dit voorkomen om uiteindelijk mn geld zonder gedoe terug te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Euphanasia schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 13:45:
Ik heb met xantilyst1 via DM contact opgenomen om meer inzicht te krijgen in deze kwestie.
Mochten er hier daadwerkelijk regels zijn overschreden dan zullen wij hier actie op ondernemen.

Verder doen wij regelmatig checks bij shopreviews en zien wij bij de reviews van Diamtelecom geen voldoende reden om de huidige positieve reviews te verwijderden.
Dan ben ik wel benieuwd hoe jullie al die positieve reviews 'tegen beloning' interpreteren.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
xantilyst1 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:05:
Als ik dit niet doe zal dat alleen maar voor meer escalatie zorgen, ik wil dit voorkomen om uiteindelijk mn geld zonder gedoe terug te krijgen
Gewoon straks na het geld retour te hebben ontvangen alsnog weer aanpassen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 17:21
xantilyst1 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:05:
Wat een onzin zeg. Je hebt gewoon recht op consumenten recht. Wat ze nu doen is gewoon consumentje pesten. Er zijn genoeg instanties waar je dit bij aan kunt geven.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Pagina: 1