Mijn vorige versterker die ook een Onkyo was (TX-NR616) ging stuk en kocht daarom deze (TX-NR686), en quasi tegelijk stapte ik over naar de Telenet TV-box. Nu is het zo dat mijn kanaal op de versterker automatisch verspringt van CBL/SAT (TVbox) naar BD/DVD (Sonos Connect). Ik heb de remote ID van Telenet gekoppeld aan mijn versterker en dacht eerst dat dit het probleem was. Hoewel ik de 3 verschillende ID's heb geprobeerd gebeurt het ook soms zonder dat ik de afstandsbediening aanraak. Ik zou daaruit concluderen dat het komt door een ander soort geluid, bvb van dolby naar stereo. Het is zowel tijdens zappen op TV als scrollen door YouTube via de TV box.
Telenet kan mijn probleem niet verhelpen, het remote ID veranderen lost het probleem ook niet op en ik heb ook al verschillende keren de afstandsbediening opnieuw gekoppeld.
Hopelijk weten jullie raad, alvast bedankt.
Telenet kan mijn probleem niet verhelpen, het remote ID veranderen lost het probleem ook niet op en ik heb ook al verschillende keren de afstandsbediening opnieuw gekoppeld.
Hopelijk weten jullie raad, alvast bedankt.