Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen op een 144hz scherm op in eerste instantie 1080p
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1000
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een game pc waarbij ik voornamelijk fps shooters speel als PUBG, EFT, CSGO en COD speel met hoge fps en de komende jaren mee vooruit kan en mogelijk een keer upgraden naar 1440p scherm. Dit hoeft voorlopig nog niet.
Ga je overklokken?
Mogelijkheid zou wel fijn zijn maar in eerste instantie niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien het mijn eerste zelf gebouwde game pc gaat worden vraag ik mij af welke problemen ik ga tegenkomen bij het in elkaar zetten van deze onderdelen? Sluit dit op elkaar aan en herkennen de onderdelen elkaar? Heb ik nog accessoires nodig bij het aanschaffen van deze onderdelen? Ik krijg overigens hulp van bekende met het bouwen.
Is de voeding voldoende?
Ik heb ook gekeken naar de Ryzen 3600X zal je hiermee de fps nog verder opkrikken?
zijn er hier tweakers die de amd gpu afraden ivm driver problemen?
Zijn er verder nog aanpassingen die jullie mij aanraden om mogelijk wat kosten te besparen?
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
gamen op een 144hz scherm op in eerste instantie 1080p
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1000
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 448,50 | € 448,50 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 48,90 | € 48,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 73,90 | € 73,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 90,58 | € 90,58 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 119,- | € 119,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.084,93 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een game pc waarbij ik voornamelijk fps shooters speel als PUBG, EFT, CSGO en COD speel met hoge fps en de komende jaren mee vooruit kan en mogelijk een keer upgraden naar 1440p scherm. Dit hoeft voorlopig nog niet.
Ga je overklokken?
Mogelijkheid zou wel fijn zijn maar in eerste instantie niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien het mijn eerste zelf gebouwde game pc gaat worden vraag ik mij af welke problemen ik ga tegenkomen bij het in elkaar zetten van deze onderdelen? Sluit dit op elkaar aan en herkennen de onderdelen elkaar? Heb ik nog accessoires nodig bij het aanschaffen van deze onderdelen? Ik krijg overigens hulp van bekende met het bouwen.
Is de voeding voldoende?
Ik heb ook gekeken naar de Ryzen 3600X zal je hiermee de fps nog verder opkrikken?
zijn er hier tweakers die de amd gpu afraden ivm driver problemen?
Zijn er verder nog aanpassingen die jullie mij aanraden om mogelijk wat kosten te besparen?
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.