Toon posts:

Overclock videokaart advies gevraagd!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik heb een gf2 mx 64mb kaartje en daar wil ik wat mee gaan stunten.

Is het een leuk idee om er een blue orb met zo'n geheugen koelplaatjes set op te zetten?

Die passieve geheugenkoelplaatjes van lucht te voorzien met behulp van een cooler in "kaart vorm" te monteren op het slot onder de videokaart?

Advies nooit weg!!! :p

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zou nie voor zon Blorb gaan, veel te duur. Gewoon ergens een fannetje opsnuffelen(bij de elektroboer oid, van een oude P1 koelerafslopen ), die op je koelelementje dan heb je al koeling zat.

Geheugen hoeft echt nie gekoeld te worden, das meer voor de sier..

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bij oc-shop kan je van Thermaltake speciale coolkits bestellen. Hierbij zitten 2 blauw geanodiseerde passieve koelelementen speciaal voor op de geheugenmodules van videokaarten. Ik heb ze op m'n Geforce2 GTS zitten en de kaart blijft rond de 50 graden hangen. (vet overclocked).

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Scheelt dus wel, die coolribjes :)

Hmmm, ik zag bij man&muis winkel een koeler in de vorm van een kaart, ben je wel een pci slot kwijt, maar als 't helpt.

Volgens mij blijft ie dan nog koelr (voor maar 35 piekies)

Doet die blue orb het nou wel of niet goed???
En kan je die gewoon op een gf2mx monteren?
Zit al een actief koelertje op... Die eraf slopen??

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Volgens mij is dat actieve coolertje hetzelfde als op de GTS uitvoering. Gewoon laten zitten en de geheugenmodules beplakken met die koelribben. Mijn Geforce2 GTS loopt nu op 230 core en 390 geheugen en dus rond de 50 graden. En dat met de standaard fan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.