Ik zoek een?
Android smartphone om mijn Samsung S9 te vervangen.
- Android
- Goede batterij
- Het liefste geen notch
- Goed scherm
Wat is je budget?
Ik wil maximaal 700 euro uitgeven
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsappen, browsen, af en toe een spel spelen, Youtube.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg op het moment de OnePlus 7 Pro, maar dat kan ook zo weer een andere zijn, ik vraag mij af of deze nog future proof is de komende jaren, omdat deze toch al weer eventjes op de markt is.
Ik las dat de accu ook niet geweldig is omdat het scherm zo groot is ( hoe is de accu in de praktijk tegenover de S9?). Wachten op de Oneplus 8 heeft ook niet veel zin omdat deze een notch krijgt.
Ik heb natuurlijk ook naar andere toestellen gekeken, waaronder die van Samsung, Huawei Xiaomi en Oppo.
Huawei en Samsung hebben eigenlijk bijna alle telefoons een notch en ik las dat de Oppo geen geweldige support heeft, en Xiaomi heeft niet echt een notchless toestel die kan concureren met de Oneplus 7 Pro ( Correct me if i'm wrong).
Deze heb ik gevonden:
- Oneplus 7 Pro
- Samsung Galaxy s10 +
- Oppo Reno 2
-Xiaomi Mi 9T Pro
- Huawei P30 Pro
Helaas vallen de meeste alweer af door de notch.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke telefoons kunnen jullie mij nog aanraden?
Hoe is de batterij in de praktijk tov de Samsung Galaxy S9?
Android smartphone om mijn Samsung S9 te vervangen.
- Android
- Goede batterij
- Het liefste geen notch
- Goed scherm
Wat is je budget?
Ik wil maximaal 700 euro uitgeven
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsappen, browsen, af en toe een spel spelen, Youtube.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg op het moment de OnePlus 7 Pro, maar dat kan ook zo weer een andere zijn, ik vraag mij af of deze nog future proof is de komende jaren, omdat deze toch al weer eventjes op de markt is.
Ik las dat de accu ook niet geweldig is omdat het scherm zo groot is ( hoe is de accu in de praktijk tegenover de S9?). Wachten op de Oneplus 8 heeft ook niet veel zin omdat deze een notch krijgt.
Ik heb natuurlijk ook naar andere toestellen gekeken, waaronder die van Samsung, Huawei Xiaomi en Oppo.
Huawei en Samsung hebben eigenlijk bijna alle telefoons een notch en ik las dat de Oppo geen geweldige support heeft, en Xiaomi heeft niet echt een notchless toestel die kan concureren met de Oneplus 7 Pro ( Correct me if i'm wrong).
Deze heb ik gevonden:
- Oneplus 7 Pro
- Samsung Galaxy s10 +
- Oppo Reno 2
-Xiaomi Mi 9T Pro
- Huawei P30 Pro
Helaas vallen de meeste alweer af door de notch.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke telefoons kunnen jullie mij nog aanraden?
Hoe is de batterij in de praktijk tov de Samsung Galaxy S9?
[ Voor 8% gewijzigd door DonRoger op 27-01-2020 20:36 ]