Verwijderen wraakreview - [Blacknovally] [jentlt1]

Pagina: 1
Acties:
  • 727 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacknovally
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-09 13:55
Na het plaatsen van een beoordeling heb ik, Blacknovally, bijna onmiddellijk een DM en wraakreview mogen ontvangen van jentlt1. De inhoud van beide is trouwens identiek en bevat, naar mijn mening, grof taalgebruik.

Ik ga hier niet meer uitkomen met jentlt1 aangezien onze manier van communiceren sterk verschillend is.

Mijn verzoek is dan ook om de wraakreview te verwijderen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..laat maar.

[ Voor 170% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2020 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Blacknovally Je gaat zelf in de fout door een review te plaatsen terwijl er geen overeenkomst was. Ik stel dus voor dat je even met @jentlt1 afstemt dat beide reviews verwijderd gaan worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacknovally
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-09 13:55
@Microkid Bedankt voor uw snelle reactie. Communicatie is één van de drie onderdelen van een review. Ik ben steeds beleefd gebleven en heb hem enkel afgerekend op het vlak van communicatie. Naar mijn mening is een verkoopovereenkomst hier geen noodzakelijk gegeven. Moet ik mij trouwens zomaar "lul" laten noemen? Volgens u zijn dit dus de woorden van een bekwame verkoper die geen slechte review verdient aangezien er geen verkoopovereenkomst is?

Kan ik hier alsjeblieft een duidelijk antwoord op krijgen?

[ Voor 7% gewijzigd door Blacknovally op 27-01-2020 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jentlt1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-02-2024
verwijderd zie onderstaande

[ Voor 95% gewijzigd door jentlt1 op 27-01-2020 22:37 . Reden: op de telefoon ging het niet zo makkelijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jentlt1
@Blacknovally Misschien moet je het eerst proberen te vragen of ik het wil aanpassen. Onze manier van communiceren is misschien anders in jou ogen. Maar je moet eerst mensen de kans geven om te reageren. Je bied maar gewoon je excuses aan om direct zo’n onnozel review te geven, dan kan je verwachten dat er zo’n actie terugkomt. Want als je mijn reviews leest ben ik iemand die juist mensen op de hoogte houdt van voortgang van zaken.

Dan ben ik nu nog rustig en mild naar je geweest...

Want als iemand een dag niet online is en dan een verkoop maakt in zijn pauze, om vervolgens de rest van de geïnteresseerde s avonds een antwoord te geven. Betekent niet dat je zo’n iets moet krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door jentlt1 op 27-01-2020 22:39 . Reden: op de telefoon ging het niet zo makkelijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jentlt1
@Microkid hoe lossen wij dit op? waar 2 vechten hebben 2 schuld, de een doet niet zonder dat de ander iets gedaan heeft. Wat mij betreft wordt beide reacties verwijderd of ze blijven beide staan. Maar dit is in iedergeval hoe ik er over denk samen met mijn reactie naar onze vriendelijke vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb beide reviews verwijderd. Ik ga hier verder geen tijd aan besteden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.