Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik speel games als Battlefield en CoD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de €800-€900. Assembleren niet nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik een NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB, deze neem ik graag mee. Daarnaast heb ik een LG 27-inch 4K scherm, toetsenbord, muis en speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, SSD m2, RAM, voeding, CPU cooler, en een kast. Of mis ik hier nog wat? Eigenlijk een volledige PC m.u.v. een videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua processoren heb ik altijd Intel gehad, dus mijn voorkeur gaat lichtelijk daar naartoe. Maar mocht er een alternatief meer geschikt zijn sta ik daarvoor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het erg prettig als hij zo goed als stil is, m'n huidige PC blaast als een malle, zelfs na veelvuldig schoonmaken.
Ga je overklokken?
Niet van plan te overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben op zoek naar een stabiele PC waar ik 5-7 jaar mee vooruit kan. Ik verwacht over +- 2 jaar een GPU upgrade te doen. Ik hoef niet per se elke nieuwe game op ultra te spelen (ook weer niet op low), maar gewoon lekker soepel en qua graphics nog steeds prima.
Als er nog informatie ontbreekt hoor ik het graag :-).
Ik heb hieronder een lijstje gemaakt van m'n huidige samenstelling, maar deze is nog te duur. Ik hoor graag of deze goedkoper en wellicht beter kan.
Voornamelijk gamen. Ik speel games als Battlefield en CoD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de €800-€900. Assembleren niet nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik een NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB, deze neem ik graag mee. Daarnaast heb ik een LG 27-inch 4K scherm, toetsenbord, muis en speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, SSD m2, RAM, voeding, CPU cooler, en een kast. Of mis ik hier nog wat? Eigenlijk een volledige PC m.u.v. een videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua processoren heb ik altijd Intel gehad, dus mijn voorkeur gaat lichtelijk daar naartoe. Maar mocht er een alternatief meer geschikt zijn sta ik daarvoor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het erg prettig als hij zo goed als stil is, m'n huidige PC blaast als een malle, zelfs na veelvuldig schoonmaken.
Ga je overklokken?
Niet van plan te overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben op zoek naar een stabiele PC waar ik 5-7 jaar mee vooruit kan. Ik verwacht over +- 2 jaar een GPU upgrade te doen. Ik hoef niet per se elke nieuwe game op ultra te spelen (ook weer niet op low), maar gewoon lekker soepel en qua graphics nog steeds prima.
Als er nog informatie ontbreekt hoor ik het graag :-).
Ik heb hieronder een lijstje gemaakt van m'n huidige samenstelling, maar deze is nog te duur. Ik hoor graag of deze goedkoper en wellicht beter kan.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-9700 Boxed | € 364,99 | € 364,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte Z370P D3 | € 114,- | € 114,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,- | € 30,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 114,89 | € 114,89 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 165,- | € 165,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 938,68 |