Reborn XP software beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:43

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
In mijn kast heb ik een zwikje Reborn XP kaartjes liggen (firma Lenten). Deze heb ik verschillende keren gekregen bij een doos retro hardware als bijvangst.

Ik wil een keer een P3 computer uitrusten met zo'n kaartje, gewoon om eens te doen.

Nu heb ik een handleiding van deze kaartjes gevonden op het net, waarin staat dat ik in het OS de software moet installeren.

Na een zwikje threads hier op het forum en op het wijdere internet gelezen te hebben kom ik steeds uit bij een handleiding, enkel de hardware, of sites die niet meer bestaan (Reborn, Lenten of een niet-bestaande pagina van BNC).

Weet iemand waar ik deze software voor Win95/Win98 nog kan krijgen? (CD, ISO, watdanook als het maar werkt)

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Beste antwoord (via Waterbeesje op 07-02-2020 10:16)

• Aotearoa
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-05 13:02
Wat ik mij herinner van deze kaartjes is dat je geen software nodig hebt. Gewoon kaartje in een PCI slot stoppen en dan tijdens de POST een bepaalde toetscombinatie drukken om de kaart te configureren of om te bepalen in welke modus het systeem wordt opgestart.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Iemand?

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Aotearoa
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-05 13:02
Wat ik mij herinner van deze kaartjes is dat je geen software nodig hebt. Gewoon kaartje in een PCI slot stoppen en dan tijdens de POST een bepaalde toetscombinatie drukken om de kaart te configureren of om te bepalen in welke modus het systeem wordt opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Aah, dat zou nog beter zijn :)
Dan zou die hele software niet nodig zijn, ideaal. Manual dus op dat punt negeren :P

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-05 23:00
Is idd een toets combie die het configureren toestaat [Press CTRL+H to hardware setup]

Maar heb je hier iets aan, en de tekst die erbij staat http://rebornexpert.com/ https://www.signalcomputer.com/
Lenten Reborn Software

Important Notice:

EzNET and Adv 9.01 version are obsolete. All clients should register their licenses of Lenten Reborn Software before Dec 31, 2018. After 2018, registration service will be shutdown.

[ Voor 7% gewijzigd door Mel33 op 07-02-2020 10:42 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Daar zijn inderdaad drivers te vinden, zo lijkt het... enkel is de Engelstalige driver ZIP corrupted.
In de Chinese ZIP zit wel een Engelse beschrijving, en daar begint het met "installeer de software". Maar Chinese software vind ik wat lastig, net Chinees voor me :x

Maar mooie link :D

Overigens is de notice voor de software-reborn variant, net wat anders dan deze variant.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Pagina: 1