Samsung 970 en 860 EVO 1 TB staan als '1000' in de pw

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:50

The Third Man

The Third Jellyfish

Topicstarter
pricewatch: Samsung 860 EVO 1000
pricewatch: Samsung 970 EVO 1000

De Samsung 970 EVO en 860 EVO 1 TB staan als '1000' in de pricewatch, terwijl andere 1 TB drives gewoon als '1 TB' erin staan, en de kleineren staan inclusief 'GB' in de naam. Ik kan eigenlijk niet verklaren dat dit door wat anders dan een weergave- of invoerfout komt, Samsung gebruikt het label niet (zie hun specpage) en in de review van t.net van de 970 gaat ook het ook gewoon over de '1 TB'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ja, dat is recent gewijzigd, dat is mij ook opgevallen. misschien om het verschil met de Evo Plus te duiden

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:57

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Lekkere Kwal en @Hackus. Dit viel mij vorige week ook op, maar ik dacht dat het bij een enkel geval fout ging. De naam wordt in dit geval automatisch opgebouwd en waar je 1000 ziet staan, hoort 1TB te staan. Op eentje na, hadden de overige varianten van de 860 evo hier ook 'last' van. Ik heb de productnamen in deze categorie opnieuw laten generen en dit lijkt het te hebben opgelost. Ik ga later vanmiddag nog even andere categorieen langs die op deze manier opslag in de automatische naam hebben staan. Maar de ssd's gaan nu* goed.

*Kan zijn dat door caching of een achterlopende webserver je nog de oude namen ziet, wacht even een half uurtje na deze post als je nog wat tegenkomt.