Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Vraag
Beste antwoord (via Wim-Bart op 26-01-2020 22:28)
Ziet eruit alsof dat alleen voor Chinese toeristen is die naar het EK komen.
Je kunt een debit Mastercard of Visa voor niks krijgen van N26, Revolut, Transferwise en nog een paar andere partijen. Als je genoeg geld overmaakt naar het bijbehorende rekeningnummer (debit card, dus geen krediet) kun je daarna met de kaart betalen. Je hoeft dan niets aan je rekening te koppelen.
Je kunt een debit Mastercard of Visa voor niks krijgen van N26, Revolut, Transferwise en nog een paar andere partijen. Als je genoeg geld overmaakt naar het bijbehorende rekeningnummer (debit card, dus geen krediet) kun je daarna met de kaart betalen. Je hoeft dan niets aan je rekening te koppelen.
Alle reacties
AliPay moet je koppelen aan een chinese bank.
Ziet eruit alsof dat alleen voor Chinese toeristen is die naar het EK komen.
Denk dat je beter een (virtuele) kaart als Revolut of N26 gebruikt dan AliPay
Over beide loopt al een uitgebreid topic.
Over beide loopt al een uitgebreid topic.
Ik zou voor Revolut gaan, daar kun je een virtuele VISA kaart aanvragen die je dan eenmalig kunt openen en daarna kunt 'weggooien'. Zie hiervoor ook het Revolut topic.
Ik gok dat je met Alipay niet veel verder gaat komen. Volgens mij accepteren die vanuit het buitenland alleen creditcards (hearsay, geen idee of dat ook echt zo is). Alipay is verder gewoon van hetzelfde bedrijf als Alibaba/Aliexpress in NL en dat gebruikt iedereen in China . Geen enkel probleem om dat te koppelen dus, maar goed, zover ik weet kan dat alleen met creditcards uit het buitenland.Wim-Bart schreef op zondag 26 januari 2020 @ 21:54:
Mijn vraag
Ik moet deze week mijn Uefa EK 2020 kaarten afrekenen, echter kan ik alleen met Visa, maar Mastercard of AliPay betalen.
Probleem, ik heb geen van allen omdat ik ze al jaren niet nodig heb gehad. En om nu voor 4 kaartjes een Credit Card aan te vragen is ook al zo iets.
Wat ik al gevonden heb
Daar zit het probleem, ik denk, dan doe ik AliPay maar waar vind ik een betrouwbare bank en betrouwbare App. Ik kom er gewoon niet uit. En ik zit er niet op te wachten om zo maar iets onbekend aan mijn betaalrekening te koppelen.
Ken je niet iemand die een credit card heeft? Laat diegene dan de kaartjes afrekenen en maak (vooraf) het geld naar hem/haar over...
Is inmiddels al geregeld.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
delete plz
[ Voor 93% gewijzigd door LockeJohn op 27-01-2020 18:44 ]
Hoi,
Ik zit met hetzelfde probleem en ik vroeg mij af hoe je dit uiteindelijk hebt opgelost. Het gebruik van Alipay blijft voor nu erg onduidelijk.
Alvast bedankt
Ik zit met hetzelfde probleem en ik vroeg mij af hoe je dit uiteindelijk hebt opgelost. Het gebruik van Alipay blijft voor nu erg onduidelijk.
Alvast bedankt
Ik heb een tijdelijke CC aangemaakt bij N26, maar uiteindelijk herinner ik me dat mijn Zus een CC heeft dus die heb laten betalen.Misterroytjee schreef op maandag 27 januari 2020 @ 19:10:
Hoi,
Alvast bedankt
Maar wat een drama op die site. Ik schrok ook dat ik opeens een mail kreeg dat de order was geannuleerd. Echter bleek dat doordat de sessie verlopen was. Voordeel was, hierdoor had ik een mailtje met order nummer zodat ik zitplaatsen kon koppelen.
Pagina: 1