Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoopadvies laptop - alleskunner - 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bramp4421
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Beste Tweakers,

Mijn broertje is op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb zelf wat research gedaan en ben uitgekomen bij een Lenovo laptop. Aangezien de laptop al weer enige tijd uit is vraag ik me af of je beter kunt krijgen voor dit budget. Hieronder heb ik beschreven wat hij zowel doet met zijn laptop.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes, Bram

Wat ga je met je laptop doen?
Windows, ja ik game zo nu en dan (denk aan league of legends, dota 2, fortnite), Ik bewerk af en toe wat foto's en video's en surf een beetje op het web.

Wat is je budget?
Ongeveer 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal hem ongetwijfeld meenemen maar zelf ben ik niet extreem veel onderweg.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf heb ik wat rond liggen zoeken en kwam ik uit bij de volgende laptop:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1LaptopsLenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0096MH)€ 1.099,-€ 1.099,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.099,-

[ Voor 7% gewijzigd door bramp4421 op 26-01-2020 20:15 ]

Alle reacties

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:59
Ik heb toevallig gisteren hetzelfde model met andere specs besteld bij de MM vanwege de BTW actie. Als hij binnen is kan ik wel enige vragen beantwoorden over bouwkaliteit en scherm e.d.

Met vergelijkbare specs zie ik niet echt goedkopere opties in de pricewatch. Wat je je wel moet afvragen is of je echt de i7 variant nodig hebt en de 1TB ssd (als het goed is heeft hij meerdere uitbreidingsopties dus eventuele ssd's die al in bezit zijn kan je er bij prikken) en 16GB ram.

Een variant met i5, 8GB en 512GB SSD zou al rond de 850-900 te krijgen moeten zijn. Is bovenstaande je die extra 200 euro waard?

• bramp4421
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Philip Ross schreef op maandag 27 januari 2020 @ 17:45:
Ik heb toevallig gisteren hetzelfde model met andere specs besteld bij de MM vanwege de BTW actie. Als hij binnen is kan ik wel enige vragen beantwoorden over bouwkaliteit en scherm e.d.

Met vergelijkbare specs zie ik niet echt goedkopere opties in de pricewatch. Wat je je wel moet afvragen is of je echt de i7 variant nodig hebt en de 1TB ssd (als het goed is heeft hij meerdere uitbreidingsopties dus eventuele ssd's die al in bezit zijn kan je er bij prikken) en 16GB ram.

Een variant met i5, 8GB en 512GB SSD zou al rond de 850-900 te krijgen moeten zijn. Is bovenstaande je die extra 200 euro waard?
Persoonlijk vind ik dit de 200 euro wel waard. Ik denk dat hij met een i7, 16gb ram en 1000gb ssd, wat meer toekomstproof is. Ik ga hem vanavond bestellen. Bedankt voor je reactie!