Laptop wordt gekocht voor administratie van de zaak en om huis-tuin-keukengebruik. Ik zoek dus een laptop die mijn ouders gaan gebruiken. Ouders hebben daarbij totaal geen verstand van computers/laptops en hoe je alles een beetje netjes ordent (zie eis ssd). Ik zal de laptop dus verder installeren en eens in de zoveel tijd controleer ik of alles er nog een beetje goed bij staat.
Wat ga je met je laptop doen?
Internet
Office
Netflix
Touchscreen = simpele spelletjes
Wat is je budget?
700-800
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Van en naar de zaak (5 min lopen)
Vakantie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Harde eisen:
-touchscreen
-15,6
-SSD 512gb
Hierboven staan de 3 laptops die ik gevonden heb.
Door de eis touchscreen wordt de laptop toch een stuk duurder, maar het zij zo.
Verder wil ik niet dat er minder dan 512gb op de ssd staat (ja, je kunt ssd en hdd gebruiken). Maar gezien de 'skills' van mijn ouders, die de laptop gaan gebruiken, weet ik nu al dat dat een rommel wordt. Daardoor gewoon een schijf met genoeg geheugen lijkt mij verstandig.
8GB ram lijkt mij ook wel genoeg, net als het een i5.
Enige twijfel is dat er 3 verschillende videokaarten zijn, waarvan de MX230 (voor zover ik het goed heb opgezocht) echt een stuk beter presteert. Is die +/- 50,- meerprijs het waard? Twijfel hierover omdat er eigenlijk toch geen echte games gespeeld gaan worden.
Graag jullie mening hierover.
Bvd
Wat ga je met je laptop doen?
Internet
Office
Netflix
Touchscreen = simpele spelletjes
Wat is je budget?
700-800
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Van en naar de zaak (5 min lopen)
Vakantie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Harde eisen:
-touchscreen
-15,6
-SSD 512gb
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Laptops | Lenovo ideapad C340-15IIL (81XJ0049MH) | € 749,- | € 749,- |
| 1 | Laptops | Lenovo ideapad C340-15IWL (81N5005MMH) | € 799,- | € 799,- |
| 1 | Laptops | Lenovo ideapad C340-15IWL (81N5009LMH) | € 729,- | € 729,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.277,- | ||
Hierboven staan de 3 laptops die ik gevonden heb.
Door de eis touchscreen wordt de laptop toch een stuk duurder, maar het zij zo.
Verder wil ik niet dat er minder dan 512gb op de ssd staat (ja, je kunt ssd en hdd gebruiken). Maar gezien de 'skills' van mijn ouders, die de laptop gaan gebruiken, weet ik nu al dat dat een rommel wordt. Daardoor gewoon een schijf met genoeg geheugen lijkt mij verstandig.
8GB ram lijkt mij ook wel genoeg, net als het een i5.
Enige twijfel is dat er 3 verschillende videokaarten zijn, waarvan de MX230 (voor zover ik het goed heb opgezocht) echt een stuk beter presteert. Is die +/- 50,- meerprijs het waard? Twijfel hierover omdat er eigenlijk toch geen echte games gespeeld gaan worden.
Graag jullie mening hierover.
Bvd