Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop 15,6 - Touch - huis-thuin-keukengebruik

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:28
Laptop wordt gekocht voor administratie van de zaak en om huis-tuin-keukengebruik. Ik zoek dus een laptop die mijn ouders gaan gebruiken. Ouders hebben daarbij totaal geen verstand van computers/laptops en hoe je alles een beetje netjes ordent (zie eis ssd). Ik zal de laptop dus verder installeren en eens in de zoveel tijd controleer ik of alles er nog een beetje goed bij staat.

Wat ga je met je laptop doen?
Internet
Office
Netflix
Touchscreen = simpele spelletjes

Wat is je budget?
700-800

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Van en naar de zaak (5 min lopen)
Vakantie

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Harde eisen:
-touchscreen
-15,6
-SSD 512gb

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1LaptopsLenovo ideapad C340-15IIL (81XJ0049MH)€ 749,-€ 749,-
1LaptopsLenovo ideapad C340-15IWL (81N5005MMH)€ 799,-€ 799,-
1LaptopsLenovo ideapad C340-15IWL (81N5009LMH)€ 729,-€ 729,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.277,-

Hierboven staan de 3 laptops die ik gevonden heb.
Door de eis touchscreen wordt de laptop toch een stuk duurder, maar het zij zo.
Verder wil ik niet dat er minder dan 512gb op de ssd staat (ja, je kunt ssd en hdd gebruiken). Maar gezien de 'skills' van mijn ouders, die de laptop gaan gebruiken, weet ik nu al dat dat een rommel wordt. Daardoor gewoon een schijf met genoeg geheugen lijkt mij verstandig.
8GB ram lijkt mij ook wel genoeg, net als het een i5.
Enige twijfel is dat er 3 verschillende videokaarten zijn, waarvan de MX230 (voor zover ik het goed heb opgezocht) echt een stuk beter presteert. Is die +/- 50,- meerprijs het waard? Twijfel hierover omdat er eigenlijk toch geen echte games gespeeld gaan worden.

Graag jullie mening hierover.
Bvd ;)

Alle reacties

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Intel HD graphics is voldoende. Ik zou die 50 euro lekker in de zak houden.

• MightyMike87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 01-02-2023
Op basis van de wens zijn er honderden verschillende modellen het is dus wijs hierbinnen te personaliseren wat de echte voorkeuren zijn. Bijvoorbeeld touchscreen en 15,6" is een wat onhandige combo wat ddnk er eens over na wanneer ga je het touchscreens gebruiken doorgaans? Waarschijnlijk niet als hij voor je op tafel staat dan paknje toch eerder de muis/trackpad. Wel zal je deze gebruiken als je op je schoot werkt maar dan wil ke de laptop liever kunnen dubbelklappen en op schoot nemen. Aangezien de laptop verder dus niet echt onderweg gebruikt word moet je je misschien afvragen of een Mat scherm (ontspiegeld) niet een meerwaarde vormt boven het touch gebeuren, deze twee gaan namelijk igg op een laptop niet samen.

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:28
MightyMike87 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:11:
Op basis van de wens zijn er honderden verschillende modellen het is dus wijs hierbinnen te personaliseren wat de echte voorkeuren zijn. Bijvoorbeeld touchscreen en 15,6" is een wat onhandige combo wat ddnk er eens over na wanneer ga je het touchscreens gebruiken doorgaans? Waarschijnlijk niet als hij voor je op tafel staat dan paknje toch eerder de muis/trackpad. Wel zal je deze gebruiken als je op je schoot werkt maar dan wil ke de laptop liever kunnen dubbelklappen en op schoot nemen. Aangezien de laptop verder dus niet echt onderweg gebruikt word moet je je misschien afvragen of een Mat scherm (ontspiegeld) niet een meerwaarde vormt boven het touch gebeuren, deze twee gaan namelijk igg op een laptop niet samen.
Laptop is al gekocht dus kan er niks meer aan veranderen.

Moeders wilde perse touch want dan kun je op de bank spelletjes spelen en laptop als tablet dichtvouwen.

Toch dank voor je toelichting!

Topic mag gesloten worden / er hoeft niet meer gereageerd te worden want laptop is aangeschaft.