Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 15:20
Mijn vraag

Ik heb een vraag met betrekking tot een Asrock B450M Pro4 moederbord, ik heb een 5.1 speakersetje en had daar in eerste instantie geen rekening mee gehouden. Ik heb gelezen dat ik via software de line in en microfoon kan gebruiken om de subwoofer en speakers kan aansturen om zo gewoon 5.1 geluid te krijgen. Ik heb het moederbord al besteld, maar nog niet binnen. Mijn vraag is dus of dit setje gewoon te gebruiken is. Op de website wel iets gelezen maar wil het wel 100% zeker weten, aangezien er niet superveel te vinden is hierover met een duidelijk antwoord. En omruilen voor een duurder moederbordje kan altijd, maar als het zo gewoon werkt is dat net zo makkelijk ;)

Relevante software en hardware die ik gebruik
icm 5.1 speakerset T6100 Inspire van Creative.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

[ Voor 7% gewijzigd door stylzzzz op 26-01-2020 10:39 ]

Beste antwoord (via stylzzzz op 26-01-2020 21:42)

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-09 19:53

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

Als je bij Asrock op de supportpagina van het moederbord kijkt, dan zul je zien dat je daar alvast een handleiding in PDF-vorm kan bekijken.Op pagina 9 & 10 staat informatie m.b.t. de aansluitingen van de audio.

Ik heb al gekeken, technische gezien zou je volgens handleiding zelfs 7.1 channel kunnen aansturen :P

http://asrock.pc.cdn.bitgravity.com/Manual/B450M%20Pro4.pdf

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-09 19:53

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

Als je bij Asrock op de supportpagina van het moederbord kijkt, dan zul je zien dat je daar alvast een handleiding in PDF-vorm kan bekijken.Op pagina 9 & 10 staat informatie m.b.t. de aansluitingen van de audio.

Ik heb al gekeken, technische gezien zou je volgens handleiding zelfs 7.1 channel kunnen aansturen :P

http://asrock.pc.cdn.bitgravity.com/Manual/B450M%20Pro4.pdf

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 15:20
Bedankt, heb het ingesteld en werkt perfect! Slotje.