Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 01:11
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Raspberry PI 4B i.c.m. een Hifiberry Kit voor RCA aansluitingen van mijn versterker.

Deze bijvoorbeeld:
https://www.sossolutions....-audio-raspberry-pi-4-kit

Maar weet ook niet precies wat ik dan moet aanschaffen.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Een 150 - 200 euro +/-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Niet direct gewoon kijken naar iets wat praktisch is en niet te duur is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik heb nu een X96 Mini met Android. Maar die heeft af en toe wel wat kuren.
We kijken TV via de Canaal Digitaal App en zo nu en dan Youtube en Netflix.
Hij is met HDMI aangesloten op een oudere sharp FHD TV

Ik wil een stabieler sneller systeem hebben wat gewoon rechttoe rechtaan kan werken.
Ik gebruik ook een AIR mouse, die wil ik wel blijven gebruiken, maar is volgens mij gewoon plug en play zo'n usb dongeltje.

Ik zat aan Android te denken omdat dat ding wat ik nu heb daar ook mee werkt en ook de Canaal Digitaal app

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Ik zou gewoon een Nvidia Shield kopen. Super stabiel. Android TV. En ontzettend goed ondersteund door Nvidia. Heb zelf geen eerste generatie en heb tot nu toe niet de noodzaak gezien om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 01:11
Naj_Geetsrev schreef op zondag 26 januari 2020 @ 10:53:
Ik zou gewoon een Nvidia Shield kopen. Super stabiel. Android TV. En ontzettend goed ondersteund door Nvidia. Heb zelf geen eerste generatie en heb tot nu toe niet de noodzaak gezien om te upgraden.
Die normale versie van €170,00 doel je op dus?

Het enige wat ik hier weer een bezwaar van vind is dat er geen USB op zit.

Aangezien mijn TV maar 1 HDMI poort met geluid heeft, de 2de zit zo'n 3,5 inch plugje langs om geluid te injecteren, vermoedelijk voor een bijv. een DVI naar HDMI converter met een losse 3,5 inch plug voor geluid.

Tevens kan ik mijn USB airmouse dan ook niet meer aansluiten of vergis ik me?

Op dit moment gebruik ik hier een USB geluidskaartje voor welke middels een 3,5 inch plug naar RCA in mijn versterker komt.

Wellicht is dat dan weer te tackelen met een HDMI sound extractor. Maar naar mijn idee is dat ook niet altijd praktisch..

Op de PRO zit wel 2x USB, dus dat zal wel werken vermoed ik ;-) Is wel weer een stukje duurder..

[ Voor 4% gewijzigd door KoRnboy112 op 26-01-2020 13:59 ]