"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
http://www.tweakers.net/nieuws/17862?
Hier ook nog steeds een hoop onterechte +4'tjes en +3'tjes
ben al aan het schaven geweest, maar het houdt niet over...
Ik probeer te zien of er terugkerende patronen zijn in postings die veel met +4 worden beloond. Misschien is er wel een groepje users stelselmatig aan het karmawhoren of zo... Tot op heden nog niet veel interessants gezien tho.
Wat ik me wel afvraag is; zouden die hoge scores niet een gevolg zijn van twee mensen die gelijkertijd of vlak na elkaar (zonder refresh) een post modden, en zodoende de post te hoog modden?
Hier ook nog steeds een hoop onterechte +4'tjes en +3'tjes
ben al aan het schaven geweest, maar het houdt niet over...
Ik probeer te zien of er terugkerende patronen zijn in postings die veel met +4 worden beloond. Misschien is er wel een groepje users stelselmatig aan het karmawhoren of zo... Tot op heden nog niet veel interessants gezien tho.
Wat ik me wel afvraag is; zouden die hoge scores niet een gevolg zijn van twee mensen die gelijkertijd of vlak na elkaar (zonder refresh) een post modden, en zodoende de post te hoog modden?
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Ik denk eerder dat zaken als Rambus, Windows XP, Linux versus Windows, Microsoft sucks enzo de gemoederen van een redelijk groot aandeel van de Tnet bezoekers bezighoudt. Als er dan een reactie is waar de bezoeker het mee eens is dan krijgt de reactie gelijk +1 inzichtvol. Dus als iemand "Linux is beter dan Windows" iets anders verwoordt dan krijgt hij van 4 mensen gelijk een +1 inzichtvol... (of de poster heeft de pech dat hij gelijk 2x -1 troll te pakken heeft..).
In beide gevallen aan ons de taak het te normaliseren
In beide gevallen aan ons de taak het te normaliseren
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs