Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Samsung heeft de nieuwe A lijn uitgebracht. De A51 en de A71

Nu zit ik te kijken naar de A71. Heb nu de Huawei mate 20 lite. En ben wel beetje klaar met de Huawei settings. Ook wil ik graag een amoled scherm ivm leesbaarheid van gepolariseerde zonnebril.

Iemand al ervaring met dit toestel? Is het de prijs van 469 waard of is een maand wachten beter? Wat denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 16:52
Ik neem aan - gezien de naam - dat dit het A71 topic is of moet worden,

Mijn dochter heeft sinds een paar maanden dit toestel, heel fijn apparaat snel en goede camera's maar ze heeft de gewoonte de telefoon net zolang te gebruiken tot dat hij uitvalt, daar ben ik geen voorstander van, Ze sluit hem daarna aan op de oplader en na een paar uur of zo is hij weer vol. Tot vandaag. Hij was 1% en ze deed hem in de oplader totdat hij helemaal uitviel. Helaas was hij daarna zo dood als een pier. We hebben hem een paar uur aan de lader gehad, maar wil nog steeds niet aan. zelfs geen beeld, ook 30 seconden power ingedrukt met de volume up en later met volume down gaf geen leven. 1 keer leek hij te booten maar viel weer uit. Mijn eerste conclusie is dat de batterij defect is, of althans niet meer wil laden, Helaas kan de accu er niet (makkelijk) uitgehaald worden, dat schijnt bij geen enkele phone meer te kunnen 8)7 , Daarom heb ikzelf nog steeds een note4, maar dat is een andere discussie,

Is mijn hypothese juist van die defecte accu, en is er een truuk om hem tot leven te wekken? Ik laat de telefoon momenteel een nachtje aan de draadloze oplader zitten in de hoop dat dat wel werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Toen we nog een kleine 'verzameling' klassieke telefoons hadden, hebben we bij toestellen met niet-verwisselbare accu ook weleens last gehad van diepte-ontlading.
Na een nacht (soms zelfs 24 uur) aan de lader, enkele weer tot leven kunnen wekken. Maar dan gebruikten we wel de gewone, bijgeleverde lader, geen draadloze.
Zou nu ook willen adviseren, de originele lader + kabel te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit is niet het A71 topic. Zou @pandit even een nieuw topic willen starten?

Dit topic is gesloten.