ik ben het nu echt helemaal zat, die pa van me begon net helemaal te flippen dat me geluid te hard staat
, nu ga ik dus morgen een draadloze hoofdtelefoon kopen... welke?! tips, suggesties?
waarom draadloos, alsof dat ene draadje in de weg zit, of is het niet voor je pc?
dan zou ik zon fm dinges nemen, en ff in de winkel testen hoe de kwaliteit is...
(kwart over 4 is ook geen tijd om je boxen hard te zetten
)
dan zou ik zon fm dinges nemen, en ff in de winkel testen hoe de kwaliteit is...
(kwart over 4 is ook geen tijd om je boxen hard te zetten
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
mja draadloos wil ik zodat ik ook nog ff weg kan lopen
en dan lijkt mij fm ook het beste idd, welk merk zal ik kiezen?
Verwijderd
1. ga op je zelf wonen, heerlijk 
2. draadloos heb je altijd ruis, hoe goed ie ook is. Wat is je budget een beetje?
3. search al ontdekt?
[topic=163951]
[topic=120540]
[topic=84369]
[topic=11061]
[topic=72382]
4. korte samenvatting: zelf luisteren, en koop een Sennheiser
2. draadloos heb je altijd ruis, hoe goed ie ook is. Wat is je budget een beetje?
3. search al ontdekt?
[topic=62760]Je zoekactie naar 'draadloze koptelefoon' leverde 34 resultaten op.
[topic=163951]
[topic=120540]
[topic=84369]
[topic=11061]
[topic=72382]
4. korte samenvatting: zelf luisteren, en koop een Sennheiser
Verwijderd
Mijn toekomstig dingetje : Een Sennheiser RS65 , 250m range , Surround , en nog veel lekkere dingen ....
Zou eigelijk wel liever een Beyer Dinamics hebben maar ik krijg em nier van m'n pa (we hebben nog een "ouwe" (4 jaar oud)
Zou eigelijk wel liever een Beyer Dinamics hebben maar ik krijg em nier van m'n pa (we hebben nog een "ouwe" (4 jaar oud)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()