Misschien een rare vraag maar ik ben momenteel bezig met verbouwingen in mijn 1e huis. Zo ook hem ik een nieuwe keuken ontworpen en besteld bij de ikea. De keuken ligt momenteel nog in dozen in de berging maar de verbouwing komt nu op een punt waarop ik de muren kan gaan verven en de vloer zal moeten bestellen.
Ik gebruik de ikea keukenontwerper voor het proberen met kleurencombinaties maar het ziet er altijd wat slecht uit als ik het maak.
Ik vind bijvoorbeeld donkergrijs een mooie kleur maar het lijkt niet te passen. Bruin kan ook maar dan heb ik straks 6 verschillende bruintinten en dat lijkt dan ook weer niet te passen.
Het probleem is dat de keuken er al is dus daar zal het bij moeten passen. Heeft iemand hier wat meer doel over het bijpassen van kleuren van de vloer en muren?.
hier wat foto's voor de beeldvorming.

een echte foto van de keuken het stucwerk is nog aan het drogen momenteel.
Ik gebruik de ikea keukenontwerper voor het proberen met kleurencombinaties maar het ziet er altijd wat slecht uit als ik het maak.
Ik vind bijvoorbeeld donkergrijs een mooie kleur maar het lijkt niet te passen. Bruin kan ook maar dan heb ik straks 6 verschillende bruintinten en dat lijkt dan ook weer niet te passen.
Het probleem is dat de keuken er al is dus daar zal het bij moeten passen. Heeft iemand hier wat meer doel over het bijpassen van kleuren van de vloer en muren?.
hier wat foto's voor de beeldvorming.

een echte foto van de keuken het stucwerk is nog aan het drogen momenteel.
Steam: Evert