Canal digital op Xiaomi in het buitenland (Spanje)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmuije
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-08-2023
Ik heb een Xiaomi Mi TV Box S en ben daar best tevreden over. Staat op een nieuwe Samsung Qled Q8 65´´ met Tizen aangesloten. Ik heb begrepen dat Canal digital in Nederland een App biedt voor Android TV en ook voor Tizen )in Nederland). Nu ik gebruik de Xiaomi set in Spanje en is NPO start standaard geinstalleerd op de Xiaomi Mi TV Box S.

Op mijn Android telefoon (versie 10) heb ik canal digital die ik kan streamen.

Is er een mogelijkheid om via een goed werkend APK bestand Canal digital alsnog op Xiaomi S geinstalleerd te krijgen? De Xiaomi box heeft Android versie 9. Alvast bedankt voor Tips.

Beste antwoord (via rmuije op 25-01-2020 16:57)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmuije
Ik ga het bekijken en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmuije
Na dagen bezig te zijn geweest en het erbij laten zitten, Is het mij nu eindelijk gelukt. Er wordt op het internet verwezen naar een APK bestand van Canal Digital 6.2.2 die installeert wel maar werkt voor geen meter. Via jouw verwijzing Boinkie heb ik een goede link naar een Canal Digital APK verkregen die werkt op Xioami TV Box..

de APK van de Canal Digitaal Smart TV app voor Android TV (2020) is: https://we.tl/t-OfGGJQdg86.
Dez installeerde in één keer goed en kon ik inloggen met de QR code van de Canal Digital App op mijn smartphone om nu via de Xioami TV box Canal Digital in Spanje te kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmuije
Zou het zelfde ook mogelijk zijn met Canal Digital App op de Samsung Qled Smart TV (2020). Canal Digital biedt de app aan voor Samsung Smart TV´s, ik krijd de melding op mijn smartphone maar in Spanje werkt het niet. Zowel de TV als mijn smartphone staan op Nederlands ingesteld, dat geld niet voor het IP nr. dat is Spaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepsiblik
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-03 01:01
rmuije schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 17:01:
Zou het zelfde ook mogelijk zijn met Canal Digital App op de Samsung Qled Smart TV (2020). Canal Digital biedt de app aan voor Samsung Smart TV´s, ik krijd de melding op mijn smartphone maar in Spanje werkt het niet. Zowel de TV als mijn smartphone staan op Nederlands ingesteld, dat geld niet voor het IP nr. dat is Spaans.
Volgens mij draaien Samsung Smart TVs op Tizen, niet op AndroidTV.

• rmuije
Klopt onze Samsung draait op Tizen. In mijn situatie heb ik er een Xiaomi TVbox S exta aangekoppeld en die draait op Android 9. Daar draait de canal digital App momenteel op. Een apk.

[ Voor 11% gewijzigd door rmuije op 13-02-2020 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonTweak
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03-05-2020
Android TV app voor Canal Digitaal is beschikbaar in de Playstore. Werkt ook voor de MiBox, Xiaomi TV, nVidia em Philips en Sony TV's met minimaal android 7 :)
Pagina: 1