Ik ben bezig met een wordpress website overzetten, en wil de url's zo kort mogelijk houden.
Wil wel met categorie werken, omdat de website 2500 pagina's heeft, en het een beetje overzichtelijk wil houden.
Nu is mijn url domein/trouwlocaties/trouwlocaties-almere/
zoals met alles /bruidsmode/bruidsmode-almere/
Nu heb ik in de url 2x trouwlocaties of bruidsmode.
Is het mogelijk om de url anders te krijgen als voorbeeld
domein/trouwlocaties/almere/
domein/bruidsmode/almere/
Ik kom dan met 2 dezelfde slugs te zitten
Heb op andere websites gezien dat de url er wel zo uit komt te zien, maar weet niet hoe het mogelijk is.in wordpress, misschien dat deze websites een aangepast CMS systeem hebben.
Nu rest mij nog een vraag, in mijn domein heb ik al wordpress geinstalleerd in een submap met de naam blog, hier staan al honderden blog berichten in. Om mijn website nu in zijn geheel over te gaan zetten op wordpress, daar ben ik toch enkele maanden mee bezig. Is het mogelijk dat ik nog een submap aanmaak met b.v.de naam wordpress en dan 2 wordpress install heb op mijn domein??
Dan kan ik namelijk rustig werken en deze wordpress op niet indexeren zetten.
...
Wil wel met categorie werken, omdat de website 2500 pagina's heeft, en het een beetje overzichtelijk wil houden.
Nu is mijn url domein/trouwlocaties/trouwlocaties-almere/
zoals met alles /bruidsmode/bruidsmode-almere/
Nu heb ik in de url 2x trouwlocaties of bruidsmode.
Is het mogelijk om de url anders te krijgen als voorbeeld
domein/trouwlocaties/almere/
domein/bruidsmode/almere/
Ik kom dan met 2 dezelfde slugs te zitten
Heb op andere websites gezien dat de url er wel zo uit komt te zien, maar weet niet hoe het mogelijk is.in wordpress, misschien dat deze websites een aangepast CMS systeem hebben.
Nu rest mij nog een vraag, in mijn domein heb ik al wordpress geinstalleerd in een submap met de naam blog, hier staan al honderden blog berichten in. Om mijn website nu in zijn geheel over te gaan zetten op wordpress, daar ben ik toch enkele maanden mee bezig. Is het mogelijk dat ik nog een submap aanmaak met b.v.de naam wordpress en dan 2 wordpress install heb op mijn domein??
Dan kan ik namelijk rustig werken en deze wordpress op niet indexeren zetten.
...