Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, maar vooral workstation. Nieuwste releases op medium settings zou al prima zijn, want veel nieuwe releases speel ik niet. Simulatie games speel ik het meest. PC zal ook veel worden gebruikt als workstation voor mijn studie, ben daarbij wel liever hebben van multitasken. Zou mooi zijn als de pc toekomst bestendig is
Wat mag het systeem gaan kosten?
800/900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Videokaart: rx 480 8gb. Zie geen reden om die nu te vervangen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik had nu zelf dit samengesteld:
Wat verwacht je van ons?
Hoor graag of mijn lijst, kijkende naar de prijs en budget, beter kan. Ook gekeken naar de Ryzen 7 3700x, maar kijkende naar de benchmarks zie ik geen dusdanig increase in perfomance die de extra 130 euro waard is, mogelijk dat iemand mij kan vertellen waarom dit toch wel het overwegen waard is
Gamen, maar vooral workstation. Nieuwste releases op medium settings zou al prima zijn, want veel nieuwe releases speel ik niet. Simulatie games speel ik het meest. PC zal ook veel worden gebruikt als workstation voor mijn studie, ben daarbij wel liever hebben van multitasken. Zou mooi zijn als de pc toekomst bestendig is
Wat mag het systeem gaan kosten?
800/900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Videokaart: rx 480 8gb. Zie geen reden om die nu te vervangen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik had nu zelf dit samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450 Aorus Elite | € 92,50 | € 92,50 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Grijs | € 75,90 | € 75,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 41,- | € 41,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 73,90 | € 73,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V550 Gold | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Solid state drives | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | € 149,- | € 149,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 698,35 | ||
Wat verwacht je van ons?
Hoor graag of mijn lijst, kijkende naar de prijs en budget, beter kan. Ook gekeken naar de Ryzen 7 3700x, maar kijkende naar de benchmarks zie ik geen dusdanig increase in perfomance die de extra 130 euro waard is, mogelijk dat iemand mij kan vertellen waarom dit toch wel het overwegen waard is
[ Voor 9% gewijzigd door Yvanovits op 25-01-2020 19:41 ]