Als in de titel. Hebben andere personen dit ook? Gebaseerd op wat ik tot nu toe heb kunnen vinden, zal iedereen hiermee te maken krijgen.
Ik heb de User Agreement erbij gepakt. De laatste update is van 30 april 2019 en daarin staat:
Waarom is dit nu belangrijk voor ze? Heb ik de introductie van nieuwe wetten op 1 januari gemist?
Ik heb de User Agreement erbij gepakt. De laatste update is van 30 april 2019 en daarin staat:
Maar er is geen bericht geweest over dat ze dit daadwerkelijk gingen doen. Rond Kerst werd hierom nog niet gevraagd. Ze vragen om volledige adresgegevens, en een telefoonnummer. Vooral dat laatste begrijp ik niet.When you provide payment information to Valve or to one of its payment processors, you represent to Valve that you are the authorized user of the card, PIN, key or account associated with that payment, and you authorize Valve to charge your credit card or to process your payment with the chosen third-party payment processor for any Subscription, Steam Wallet funds, Hardware or other fees incurred by you. Valve may require you to provide your address or other information in order to meet its obligations under applicable tax law.
Waarom is dit nu belangrijk voor ze? Heb ik de introductie van nieuwe wetten op 1 januari gemist?