Beste Tweakers,
Graag zou ik 2 dezelfde monitoren willen aansluiten op mijn pc. Ik heb geprobeerd dingen zelf op te zoeken, maar als niet zo'n technische iemand kon ik zelf moeilijk op het antwoord komen. Dus probeer ik het maar hier.
Specificaties van mijn pc:
AMD Ryzen 5 2600 processor
MSI B450M Mortar moederbord
MSI GTX 1070 GAMING x 8gb
G.Skill Aegis 2x 8gb ram
Seasonic m12ll EVO 520 watt 80 plus voeding
Kingston A1000 480gb ssd
Seagate Barracuda 2tb hdd
Windows 10 home
Weet niet of alle specificaties nodig was maar toch voor de zekerheid.
Dus mijn vraag, ik ben van plan om 2 dezelfde game monitoren te kopen. Is het dan mogelijk om ze allebei aan te sluiten ?
De reden voor 2 monitoren is, dat ik graag vaak multitask, voor alles en nog wat. Bijvoorbeeld: Youtube kijken tijdens relaxed gamen, om dingen te vergelijken ( lukt op 1 scherm zeker ook wel, alleen om dat mijn zicht niet te best is, zet ik alles graag groter en op 1 scherm constant tabs te minimaliseren begint soms vermoeid te worden ).
Bij voorbaat vele dank,
groet, Gaheris.
Graag zou ik 2 dezelfde monitoren willen aansluiten op mijn pc. Ik heb geprobeerd dingen zelf op te zoeken, maar als niet zo'n technische iemand kon ik zelf moeilijk op het antwoord komen. Dus probeer ik het maar hier.
Specificaties van mijn pc:
AMD Ryzen 5 2600 processor
MSI B450M Mortar moederbord
MSI GTX 1070 GAMING x 8gb
G.Skill Aegis 2x 8gb ram
Seasonic m12ll EVO 520 watt 80 plus voeding
Kingston A1000 480gb ssd
Seagate Barracuda 2tb hdd
Windows 10 home
Weet niet of alle specificaties nodig was maar toch voor de zekerheid.
Dus mijn vraag, ik ben van plan om 2 dezelfde game monitoren te kopen. Is het dan mogelijk om ze allebei aan te sluiten ?
De reden voor 2 monitoren is, dat ik graag vaak multitask, voor alles en nog wat. Bijvoorbeeld: Youtube kijken tijdens relaxed gamen, om dingen te vergelijken ( lukt op 1 scherm zeker ook wel, alleen om dat mijn zicht niet te best is, zet ik alles graag groter en op 1 scherm constant tabs te minimaliseren begint soms vermoeid te worden ).
Bij voorbaat vele dank,
groet, Gaheris.