Hallo,
9 van de 10 keer als ik mijn IMac 2017 27inch opstart in MacOS geeft hij geen input om mijn 2de scherm. Ik moet de mac een herstart geven voor hij pas wel beeld geeft op het 2de scherm. (Op een koude boot doet hij het dus niet.
Wanneer ik met een koude boot voor Windows kies krijg ik wel meteen input op mn 2de scherm. Ik gebruik een usb C naar HDMI voor mijn 2de scherm
Scherm waar het om gaat asus mx259
Dingen die ik geprobeerd heb:
- Verloopje op ander HDMI en of USB C geprobeerd
- verloopje vervangen voor een ander exemplaar
- macOS opnieuw geinstalleerd
- macOS geupgrade van high sierra naar catalina
- ander 2de scherm geprobeerd ook met zelfde verloopje
- applecare gebeld (gaven me alleen ontladingsinstructies etc)
Ik ben nu een beetje door mijn tests heen en weet niet meer wat ik aan moet. Kan zelf hierover niks op google vinden over mensen die met hetzelfde probleem zitten
9 van de 10 keer als ik mijn IMac 2017 27inch opstart in MacOS geeft hij geen input om mijn 2de scherm. Ik moet de mac een herstart geven voor hij pas wel beeld geeft op het 2de scherm. (Op een koude boot doet hij het dus niet.
Wanneer ik met een koude boot voor Windows kies krijg ik wel meteen input op mn 2de scherm. Ik gebruik een usb C naar HDMI voor mijn 2de scherm
Scherm waar het om gaat asus mx259
Dingen die ik geprobeerd heb:
- Verloopje op ander HDMI en of USB C geprobeerd
- verloopje vervangen voor een ander exemplaar
- macOS opnieuw geinstalleerd
- macOS geupgrade van high sierra naar catalina
- ander 2de scherm geprobeerd ook met zelfde verloopje
- applecare gebeld (gaven me alleen ontladingsinstructies etc)
Ik ben nu een beetje door mijn tests heen en weet niet meer wat ik aan moet. Kan zelf hierover niks op google vinden over mensen die met hetzelfde probleem zitten