Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hey iedereen! Ik ben van plan om een high end pc te bouwen maar heb advies nodig met het samenstellen van mijn toekomstige pc, misschien dat er onderdelen zijn die ik kan vervangen door betere, goedkopere, of iets duurdere maar veel betere onderdelen. Alle hulp/advies is welkom
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500-3000 euro, lager kan ook ^^
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb 1TB hardeschijf, 125gb ssd maar zitten bijna allebei vol.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia grafische kaart
Ga je overklokken?
Ik ken er niet zoveel van, maar ik ben wel bereid het te leren en het te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Er zijn zoveel onderdelen verkrijgbaar dat ik niet weet wat de beste onderdelen zijn voor een high-end pc. Ik hoop ik dat jullie mij hier wat advies kunnen geven. Ik twijfel ook nog altijd over de processor tussen amd en intel.
Hey iedereen! Ik ben van plan om een high end pc te bouwen maar heb advies nodig met het samenstellen van mijn toekomstige pc, misschien dat er onderdelen zijn die ik kan vervangen door betere, goedkopere, of iets duurdere maar veel betere onderdelen. Alle hulp/advies is welkom
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500-3000 euro, lager kan ook ^^
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb 1TB hardeschijf, 125gb ssd maar zitten bijna allebei vol.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia grafische kaart
Ga je overklokken?
Ik ken er niet zoveel van, maar ik ben wel bereid het te leren en het te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Er zijn zoveel onderdelen verkrijgbaar dat ik niet weet wat de beste onderdelen zijn voor een high-end pc. Ik hoop ik dat jullie mij hier wat advies kunnen geven. Ik twijfel ook nog altijd over de processor tussen amd en intel.