Eindelijk begonnen aan casemod

Pagina: 1
Acties:

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
Ik ben zojuist begonnen aan een casemod... het merk van mijn kast weet ik niet maar ik ben dus bezig met
in de ene zijkant het Hardcore resurrection logo te maken en
in de andere zijde het woord thunderdome met de originele letters

aan de bovenkant van mijn kast de voeding te bevestigen en de kabels door te voeren...

voorkant blowhole met 12x 12,
zijkant links extra 12x12,
zijkant rechts onder mobo ( plaat van mobo gaat gemod worden) nog een 12x12,
allemaal schakelbaar via nog te maken schakelaars aan voorzijde kast...

achter HR logo gele ccfl
achter thunderdome blauwe ccfl

tot zover mijn mod plannen...

hopenlijk gaan de buren niet nog meer zeiken... dremel maakt herrie, zolderraam moet dicht.... ik sti alvast van de hitte...:'(

Verwijderd

ik zelf vind het niet erg, dat je je enorm blij maakt met het idee van een mooie casemod, maar ik denk dat anderen zullen gaan zeuren(no offence) over pics, en dat je pas moet posten na een mod.

ik hoop dat het er mooi uit komt te zien, leuke ideeen trouwens

edit:
typo

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 02:53 schreef MR_WAZOO het volgende:
hopenlijk gaan de buren niet nog meer zeiken... dremel maakt herrie, zolderraam moet dicht.... ik sti alvast van de hitte...:'(
Ik was hier dinsdag/woensdag mijn case aan het modden en mijn pa zet de decoupeerzaag in het metaal (helaas, geen dremel aanwezig) en het gaf me toch een tyfusherrie! :)
Direct maar alle deuren/ramen dicht gedaan.. maar 15 metere verderop konden ze het nog horen >:)

(Pics volgen nog, alleen ik wacht tot Mighty1 terug is van vakantie omdat hij zo'n mooi digitaal cameraatje heeft :9~).

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Op vrijdag 03 augustus 2001 02:57 schreef Daimonet het volgende:
ik zelf vind het niet erg, dat je je enorm blij maakt met het idee van een mooie casemod, maar ik denk dat anderen zullen gaan zeuren(no offence) over pics, en dat je pas moet posten na een mod.
Euh....zijn er al... euh... pics????
:) :) :)

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
De pictures word nog ff een klein probleem, tenzij ik de scanner aangezwengeld krijg of ff de videocam van me tante kan lenen...
maar wij doen ons best... ben nog aan het dremelen bij de weg...