Jongens dit kunnen jullie niet maken hoor.

Pagina: 1
Acties:

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hej Modjes en zo,

Allereerst,nee ik vraag niet om toestemming om in HK te komen.

Allemaal leuk en aardig dat SG en HK gedoe maar het loopt nu echt de spuigaten uit.

Men(ik en andere) is een leuk topic aan het volgen in SG, vandaag ging het eens over bliksem, kom ik kijken voor de zoveelste keer, is het topic naar HK verhuized.

Ja allemaal leuk en aardig maar en het kan best in SG want het is een redelijk serieus, interresant onderwerp en niet iets specifiek voor HK.

Ik en andere kunnen nu dus gewoon WEER een topic niet volgen. Dat slaat dus als een koe op een varken.

Ja leuk om te proberen het oude GoT terug te krijgen in HK (dat idee heb ik nu, ik bedoel ik zie niet wat er in gepost word, misschien gaat het wel richting het oude kroeg/onzin gebeuren en krijgen we daar straks weer geouwe hoer over) maar je sluit wel gruwelijk veel mensen buiten.

Ook mensen die er gruwelijk lang zijn. Leuk dat er posts geteld worden en snelle bans uitgedeeld en dergelijke maar wat willen jullie hiermee nou bereiken ? Een gezellige SG genaamd HK ? Of stiekum toch een Onzin omdat jullie niet willen dat het "volk" naar andere forums loopt ?

Erg krom allemaal, mij maakt het niet uit want het enigste wat ik zie is dat GoT toch wel erg aan het veranderen is in negatieve zin(nee ik rot niet op, ik minder.)

Wat willen jullie nou eigenlijk met het hele HK gebeuren ?

Leuker word het er niet op. Er blijft gezeik:? komt alleen maar meer bij:?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Gaarne aangeven welk topic, kan ik het iets beter beoordelen. ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Enne..waarom zou je het niet kunnen bekijken met je 15xx post en bijna 2 jaar geregd??

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op vrijdag 03 augustus 2001 02:19 schreef MREn het volgende:
Enne..waarom zou je het niet kunnen bekijken met je 15xx post en bijna 2 jaar geregd??
Ban ?

• Capo
  • Niet online
Topics in het algemeen. Wat willen jullie nou met HK en zo ? ik bedoel dit schiet toch niet op zo ?

over posts...

Tja ik weet het niet. Heb in het begin veeel in technisch gehangen, vaak samen met Harley.

Mijn andere nick heb ik weinig technisch mee gedaan (Capoeiristas) maar beide geen toegang. Boeit me ook niet echt.

Mijn vraag is alleen wat willen jullie hiermee nou bereiken ?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Capo
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 02:19 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Ban ?
Nope.

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 02:21 schreef Capoeirist het volgende:
Topics in het algemeen. Wat willen jullie nou met HK en zo ? ik bedoel dit schiet toch niet op zo ?
Hoger nivo in SG, en wat te lachen tussen de techposts door?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op vrijdag 03 augustus 2001 02:22 schreef Capoeirist het volgende:

[..]

Nope.
Dan kan je toch gewoon in de HK ?

Of ben ik nou dom...

• Capo
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 02:22 schreef MREn het volgende:

[..]

Hoger nivo in SG, en wat te lachen tussen de techposts door?
Hoger nivo in SG door een HK aan te maken ? dat klinkt niet erg logisch.

Doordat men niet in HK kan gaat men in SG meer onzin posten. Dit verhuist naar HK waarna men gaat zeiken over topic.

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 02:25 schreef Capoeirist het volgende:

[..]

Hoger nivo in SG door een HK aan te maken ? dat klinkt niet erg logisch.

Doordat men niet in HK kan gaat men in SG meer onzin posten. Dit verhuist naar HK waarna men gaat zeiken over topic.
Maar zo hoort het niet :)

Leuke onzin in de HK en serieuze niet-pc-zaken in SG, ipv SG als vuilnisbak voor alles wat niet-tech is, serieus bedoeld, of complete onzin.

• Capo
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 02:28 schreef MREn het volgende:

[..]

Maar zo hoort het niet :)

Leuke onzin in de HK en serieuze niet-pc-zaken in SG, ipv SG als vuilnisbak voor alles wat niet-tech is, serieus bedoeld, of complete onzin.
Nee maar de hand erin krijgen doet men ook niet. Er worden gruwelijk veel bans uitgedeeld op HK vanwege TE veel onzin of onjuiste uitspattingen of dreigend gevaar en men kan duidelijk niet altijd goed inschatten wat nu HK is of SG.

Verwijderd

Klopt, maar in de tech-fora is het soms ook niet geheel duidelijk waar een topic hoort, en dit kan ook zo zijn voor [sg] en [hk]... grensgevallen blijf je houden.

• Capo
  • Niet online
Ja en met betrekking tot SG en HK is het heel erg. Daarom zeg ik ook van wat willen jullie nou echt ? dit kan echt niet hoor.

Alle modjes liggen al te slapen ofzo ?

Verwijderd

Ik denk dat het dan gewoon aan de beoordeling van de mod ligt waar het topic blijft.

Maar heb je geen url van dat ene topic, want ik zie weinig serieuze zaken in de hk staan moet ik zeggen :)

En modjes mogen toch ook wel slapen hoop ik? Al heb ik GameOver en Jotti nog gezien afgelopen halfuur

Verwijderd

Mis ik de bedoeling van deze thread nou?
Niet serieus genoege topics voor de SG gaan naar de HK.
Dat jij daar niet in kan is een ander verhaal, staat los van topicmoves.
Als je aangeeft over welk/wat voor topic het gaat, dan kan er bekeken worden of het niet misschien onterecht naar de HK is gegaan.
Of wil je het complete HK concept aan de kaak stellen?

Verwijderd

Ik geloof het laatste...maar ik kan iig geen serieus topic (of SG-waardig) over onweer staan in de HK.

• Capo
  • Niet online
Het was nu toevallig iets van het bliksemd hier ontiegelijk ofzoiets. Ok een opsom topic.. mag misschien niet maar boeit verder ook niet het hele HK idee is nogal vreemd en dat wil ik, zoals men hier zegt, "aan de kaak stellen"

Nouja wil nu wel eens uitgelegd hebben,buiten de faq om, wat er nu de bedoeling van is want het loopt zo voor geen meter.

Verwijderd

Gewoon, pc-gerateerde dingen in de tech-fora, serieuze niet-pc-zaken in [wl], [sg] en [nstm], niet-serieze zaken, die echt nergens over gaan ("hoeveel kroketten passen er in een bushokje" bijvoorbeeld), kunnen in de [hk], zodat je daar, tussen het serieus posten door, iets hebt om te lachen.

Verwijderd

Om je een idee te geven over het 'niveau' in de [hk]:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.i.n.rorik/temp/hktopics.JPG

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 03:01 schreef MREn het volgende:
Om je een idee te geven over het 'niveau' in de [hk]:

[afbeelding]
Goh... dan mis ik misschien wel helemaal niks boeiends :)

Verwijderd

Bedankt MREn, nu weet ik tenminste waarom die 'gebanden' soms zo lopen te [piep].

Ik heb ook weleens een link willen volgen naar een topic, en dat bleek zich dan in HK te bevinden. En daar mag ik dus nog niet in.

Nu ben ik echt niet rouwig om het feit, dat ik daar niet mag posten ('k heb net even gesjekt, maar van de 177 posts heb ik er precies geen één in SG gedaan). Lang leve Fok! :+ Leesrechten in HK zou toch wel verrekte prettig zijn.

Daarnaast denk ik, dat alle HK-gerelateerde klachten buiten LA gehouden moet worden, want er wordt hier de laatste tijd wel erg veel geklaagd. Maar het kan ook zijn dat het me opvalt omdat ik hier wat meer rondhang.

Een beetje offtopic:
Wat is trouwens de precieze regeling om in de HK te mogen posten. 60 dagen en 150 tech-posts, toch. Maar welke fora tellen dan niet mee (want ik zit te wachten tot het me lukt om een kijkje in de HK te nemen)
En krijg ik automatisch HK-rechten, of moet ik die aanvragen/activeren?

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 03:10 schreef de_GeBo het volgende:
En krijg ik automatisch HK-rechten, of moet ik die aanvragen/activeren?
Staat allemaal in de FAQ :P

Maar er runt een sriptje dat dat allemaal automatisch doet (zit er soms een dagje naast, maar goed >:) )

En het gaat om tech-post, zeg maar alles behalve [wl], [sg], [nstm], [la] en [su] posts :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
jah je mist echt geen arse hoor van die HK.
het is de meeste waardeloze onzin forum in heel nederland vrees ik...nah jah...op FOK na dan maar FOK moeten ze afschaffen IMO.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 03 augustus 2001 03:09 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Goh... dan mis ik misschien wel helemaal niks boeiends :)
Laat dat 'misschien wel' maar weg, je mist niks. Of je moet het interessant vinden hoe anderen hun toiletrol hebben hangen of hun kont afvegen, maar ik heb daar geen belangstelling voor...

Virussen? Scan ze hier!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

mvds

Totally awesome!

Je mist idd niets. Maar toch is het af en toe wel grappig om te lezen wat er staat. Maar Capoeirist, kan je niet gewoon vragen of het topic terug mag naar SG dan? Als het idd een vrij serieus topic is kan het toch best in SG? Echte bullshit gaat terecht naar de HK maar de serieuzere onderwerpen blijven meestal toch wel in SG hoor. Misschien een half slapende mod ofzo?

Verwijderd

Ok, misschien gaat alles wel langs me heen of ben ik niet zo snugger (non blonde, maar dat zegt nix), maar waarom kan niet iedereen gewoon in die huiskamer? Of mis ik weer eens ergens een button of zo? Mijn topic is daar net ook naar verplaatst omdat ik die niet goed geplaatst heb.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 03 augustus 2001 10:34 schreef Density het volgende:
Ok, misschien gaat alles wel langs me heen of ben ik niet zo snugger (non blonde, maar dat zegt nix), maar waarom kan niet iedereen gewoon in die huiskamer? Of mis ik weer eens ergens een button of zo? Mijn topic is daar net ook naar verplaatst omdat ik die niet goed geplaatst heb.
Lees jij wel eens topics in LA?

Verwijderd

Hey, rustig aan he, ik ben een beginneling op GOT-gebied :+ :+

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 10:38 schreef Density het volgende:
Beste non-blondie...

Jij moet nog een hoop leren ;)

Wat heb je vanavond tussen 22.30 en 22.35 te doen ? :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 03 augustus 2001 10:38 schreef Density het volgende:
Ehhh, vraagje vooraf. Waarom kom je hier? (nieuwsgierig)

Verwijderd

Ik ben begonnen met de GOT-faq, misschien helpt dat :)

Voor wat betreft je tweede vraag: een relatie met het doucheputje lijkt me in jouw geval beter, die zeuren ook niet zo :D

Verwijderd

Waarom kom ik hier: ik ben van beroep systeembeheerderes (1 van de weinige vrouwelijke, I guess) en altijd bezig met research, en dergelijke fora als deze helpen mij in mijn ontwikkeling, en wellicht kan ik anderen mensen ook eens helpen, alhoewel ik de laaste tijd erg weinig op dit forum geweest ben, but I will catch up :D

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 03 augustus 2001 10:51 schreef Density het volgende:
Ik ben begonnen met de GOT-faq, misschien helpt dat :)

Voor wat betreft je tweede vraag: een relatie met het doucheputje lijkt me in jouw geval beter, die zeuren ook niet zo :D
Grote mond voor een nieuweling. Je komt zeker van Fok! af? Ik zal je meteen even vertellen: GoT is niet Fok!.

Verwijderd

Geen idee wat FOK is. Het zal wel. En een grote mond? Ach..that's just me. Nieuweling zijn is voor mij geen reden om me nederig op te stellen, en in ontgroeningen geloof ik ook niet :). En als iemand bijdehand is doe ik bijdehand terug..ook al ben ik nieuw...no hard feelings, maar zoals ik al zei...zo zit ik nou eenmaal in elkaar :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 03 augustus 2001 10:56 schreef Density het volgende:
Geen idee wat FOK is. Het zal wel. En een grote mond? Ach..that's just me. Nieuweling zijn is voor mij geen reden om me nederig op te stellen, en in ontgroeningen geloof ik ook niet :). En als iemand bijdehand is doe ik bijdehand terug..ook al ben ik nieuw...no hard feelings, maar zoals ik al zei...zo zit ik nou eenmaal in elkaar :)
:) Ik mag je wel....

Verwijderd

Om jouw quote maar even aan te halen, ik ben best aardig hoor :). Nou nog kijken of ik op de actieve topics wat zinnigs te zeggen heb, maar dat komt wel goed :)

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:53 schreef Density het volgende:
Waarom kom ik hier: ik ben van beroep systeembeheerderes (1 van de weinige vrouwelijke, I guess) en altijd bezig met research, en dergelijke fora als deze helpen mij in mijn ontwikkeling, en wellicht kan ik anderen mensen ook eens helpen, alhoewel ik de laaste tijd erg weinig op dit forum geweest ben, but I will catch up :D
je lult net als m'n vriendin! :?
die ok hetzelfde werk doet, je bent dus niet de enigste vrouwelijke op dit gebied.

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 11:01 schreef Density het volgende:
Om jouw quote maar even aan te halen, ik ben best aardig hoor :). Nou nog kijken of ik op de actieve topics wat zinnigs te zeggen heb, maar dat komt wel goed :)
"Ga en vermenigvuldigt u" :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 03 augustus 2001 11:03 schreef BAZZA het volgende:

[..]

"Ga en vermenigvuldigt u" :P
Nog naweeen van het warme weer? Hou je hormonen even rustig joh. :)

Verwijderd

Ik zei ook niet dat ik de enige was op dit gebied, maar één van de weinigen. Ik heb ook nog een netwerkbeherende zus, dus het zal wel een familietrekje zijn :)

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 11:05 schreef obsidian het volgende:

[..]

Nog naweeen van het warme weer? Hou je hormonen even rustig joh. :)
Ja het warme weer ;)

Wat was dat warm zeg O+

Verwijderd

Obsidian, je maakt me wel nieuwsgierig met je post in SU over standaardvraag voor vrouwelijke newbies :)

Verwijderd

Density posten in LA is wel slecht voor je techratio :)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:09 schreef ItSnows het volgende:
Wat is dat, techratio? ;)

Verwijderd

Ik weet het ItSnows, ik weet het, ik hou de rest van de topics ook in de gaten :)

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:09 schreef ItSnows het volgende:
so what zeg ik dan :)
maar ze zal wel aand8 krijgen hiero met al die hijgende tweakers! :) :P

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 11:10 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Wat is dat, techratio?
Density heeft de FAQ gelezen en jij blijkbaar niet :D

Dus RTFF (Read The Fabulous Faq :) )

Verwijderd

Ik ben op andere comp.fora ook actief maar het is me wel duidelijk dat het technisch niveau hier wat hoger ligt, (nee, ik loop niet te slijmen :))want de reply's vliegen hier om je oren, zo snel dat je zowat geen tijd krijgt om te reageren. En om nou achter de feiten aan te gaan hollen schiet ook niet op he, straks wordt ik nog afgerekend op mijn vrouw-zijn :)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:13 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Density heeft de FAQ gelezen en jij blijkbaar niet :D
Dus RTFF (Read The Fabulous Faq :) )
Het was een grapje hoor, was alleen te laat met knipogen ;) ;)
* El Jefe dacht dat dat de volgende vraag van Density zou worden, maar ze is dus aardig op de hoogte :) :D

Verwijderd

Hahahahaha, got you :). Maar ga me niet overhoren over GOT, want ik loop zo dood. Ik heb nog niet de hele faq doorgelezen :D :D

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 11:19 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Het was een grapje hoor, was alleen te laat met knipogen ;) ;)
/me dacht dat dat de volgende vraag van Density zou worden, maar ze is dus aardig op de hoogte :) :D
Ik weet het ;)
Ik was namelijk ook aan het vissen maar ze is dan ook niet blond :D :D

Veel plezier hier Jen (ik ben er zelf ook pas hoor een maandje).

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 03 augustus 2001 11:07 schreef Density het volgende:
Obsidian, je maakt me wel nieuwsgierig met je post in SU over standaardvraag voor vrouwelijke newbies :)
:) Elke vrouw (of man die zich voor wil doen als vrouw) die vraagt hier of hij/zij de enige vrouw hier is. Dat bedoelde ik ermee. Maar volgende keer graag aan een persoon gerichte vragen via ICQ. :)

• Capo
  • Niet online
En zo is er totaal niets meer over van dit topic.

Dit bedoel ik dus : Fijn dat HK volk wat je aantrekt. Wat willen jullie nou eigenlijk ? een serieuzer forum waar af en toe meer lol/onzin gemaakt kan worden ?

Lachen/humor moet tussen de regels door kunnen, in een serieus topic moet af en toe een lolletje kunnen maar niet de complete onzin en dergelijke.

Ipv dat jullie je drukker maken met HK hadden jullie beter over het hele forum beter kunnen opletten en meer waarschuwingen kunnen uitdelen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nou, het is niet de eerste keer dat we een topic hebben met dit onderwerp hoor. Dus zo vreemd is het niet dat dit topic al snel off-topic gegaan is.

• Capo
  • Niet online
Sluit maar dan. Het is wel duidelijk hoe dingen hier weer worden afgedaan. :r

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 03 augustus 2001 12:25 schreef Capoeirist het volgende:
Sluit maar dan. Het is wel duidelijk hoe dingen hier weer worden afgedaan. :r
Hoe bedoel je dat? Ik ben geen crew meer hoor, dus ik heb er niets meer over te zeggen. Maar wat je hier zegt is allang langsgeweest.

GoT is een technisch forum en voor onzin kan je in de HK terecht. Maar je zal je HK privileges moeten verdienen en laten zien dat je niet alleen voor de HK komt door je tech/onzin verhouding op peil te houden. Dat wil zeggen, minimaal netzoveel (liefst veel meer) techpost dan onzinposts.

Veel mensen vinden die onzintopics leuk om te lezen maar officieel is GoT daar niet voor (dat de crew onzin een plaats gegeven heeft op het forum wil niet zeggen dat de bedoeling achter GoT veranderd is) dus is het logisch dat dat soort topics naar de enige plaats verhuisd worden die daarvoor is. De HK dus. En als je daar niet kan komen.... tja... helaas pindakaas. Gebruik het forum waar het voor bedoeld is en de toegang tot HK krijg je dan vanzelf wel een keer.

Eerlijke ruil lijkt mij.

• Capo
  • Niet online
Wat ik al zei..modjes sluit maar..

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 03 augustus 2001 12:44 schreef Capoeirist het volgende:
Wat ik al zei..modjes sluit maar..
Daar is SU voor. :)

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 02:15 schreef Capoeirist het volgende:
Hej Modjes en zo,

Allereerst,nee ik vraag niet om toestemming om in HK te komen.

Allemaal leuk en aardig dat SG en HK gedoe maar het loopt nu echt de spuigaten uit.

Men(ik en andere) is een leuk topic aan het volgen in SG, vandaag ging het eens over bliksem, kom ik kijken voor de zoveelste keer, is het topic naar HK verhuized.

Ja allemaal leuk en aardig maar en het kan best in SG want het is een redelijk serieus, interresant onderwerp en niet iets specifiek voor HK.

Ik en andere kunnen nu dus gewoon WEER een topic niet volgen. Dat slaat dus als een koe op een varken.

Ja leuk om te proberen het oude GoT terug te krijgen in HK (dat idee heb ik nu, ik bedoel ik zie niet wat er in gepost word, misschien gaat het wel richting het oude kroeg/onzin gebeuren en krijgen we daar straks weer geouwe hoer over) maar je sluit wel gruwelijk veel mensen buiten.

Ook mensen die er gruwelijk lang zijn. Leuk dat er posts geteld worden en snelle bans uitgedeeld en dergelijke maar wat willen jullie hiermee nou bereiken ? Een gezellige SG genaamd HK ? Of stiekum toch een Onzin omdat jullie niet willen dat het "volk" naar andere forums loopt ?

Erg krom allemaal, mij maakt het niet uit want het enigste wat ik zie is dat GoT toch wel erg aan het veranderen is in negatieve zin(nee ik rot niet op, ik minder.)

Wat willen jullie nou eigenlijk met het hele HK gebeuren ?

Leuker word het er niet op. Er blijft gezeik:? komt alleen maar meer bij:?
Een goed punt, maar hey... who cares? Got is maar een speeltuintje hoor ;)
Pagina: 1