Beste mede tweakers,
Mijn vader zit al jaren in de wereld van fotografie en ik ben zelf ook daar in geinteresseerd, ook in video vooral.
Ik heb zelf iemand gesproken die een videoproductie bedrijf heeft om beetje kennis te maken met het beroep.
Ik ben op dit moment opzoek naar een Canon camera met een EF-S lensvatting.
Ik zou graag willen filmen in 25fps, dit is europees standaard.
Ik ga met name in de stad fotograferen & filmen. Daarnaast wil ik ook mogelijk video's maken op YouTube.
Het lijkt mij ook handig om een Wi-Fi functie te hebben.
Mijn budget is ongeveer 300 euro voor body en daarnaast koop ik één 18-55mm lens. Mijn vader heeft andere lenzen die ik ook mag gaan gebruiken.
Wat ik zelf al gevonden heb:
- Canon EOS 1300D
- Canon EOS 700D
De 700D heeft een draaibaar scherm wat mij ook aanspreekt.
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties! Kritiek is ook welkom want dat zie ik als een advies.
Joejoe
Mijn vader zit al jaren in de wereld van fotografie en ik ben zelf ook daar in geinteresseerd, ook in video vooral.
Ik heb zelf iemand gesproken die een videoproductie bedrijf heeft om beetje kennis te maken met het beroep.
Ik ben op dit moment opzoek naar een Canon camera met een EF-S lensvatting.
Ik zou graag willen filmen in 25fps, dit is europees standaard.
Ik ga met name in de stad fotograferen & filmen. Daarnaast wil ik ook mogelijk video's maken op YouTube.
Het lijkt mij ook handig om een Wi-Fi functie te hebben.
Mijn budget is ongeveer 300 euro voor body en daarnaast koop ik één 18-55mm lens. Mijn vader heeft andere lenzen die ik ook mag gaan gebruiken.
Wat ik zelf al gevonden heb:
- Canon EOS 1300D
- Canon EOS 700D
De 700D heeft een draaibaar scherm wat mij ook aanspreekt.
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties! Kritiek is ook welkom want dat zie ik als een advies.
Joejoe