Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop 17 inch bol of MM actie?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:11
Hallo allemaal,

Ik zag dat er nu bij de bol en bij de MM acties zijn met laptops. Nu is het zo dat onze laptop aan zijn eindje loopt dus ik dacht nu maar beter even te kijken (hoeft dus niet perse met die actie te zijn. Nu heb ik zelf dit filter eroverheen gegooid:
categorie: Laptops
de bovenste is de asus vivobook, maar daar zag ik een review dat de kleuren niet goed zouden zijn. Nou ben ik geen professional dus goed is goed.

Waarom 17"? Omdat mijn vrouw er vaak uitzending gemist op kijkt is ietsje groter dan 15 inch wel makkelijk.
CD/DVD is handig maar geen must. SSD + hd lijkt me top maar anders alleen SSD is ok.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
surfen mailen uitzending gemist en lightroom.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
max 750

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
maakt niets uit.
oja, ik heb een docking station die via usb c wat zou kunnen voeden. Maar volgens mij zijn er nog niet veel laptops die dat ondersteunen.

* edit na verder speuren merk ik dat ze niet allemaal uberhaupt een usb c slot hebben. Verder een IPS scherm gekozen dan kom ik denk ik uit bij:
pricewatch: Acer Aspire 5 A517-51G-57M8
alleen is 6GB miss wat weinig? Daarnaast niet leverbaar:)

[ Voor 10% gewijzigd door Snowhite0901 op 24-01-2020 13:10 ]

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput