Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:57
Ik hoop dat dit hier thuis hoort

Ik heb zonet mijn telenet aan mijn google assistent (via sonos beam) gekoppeld

Wat ik vreemd vind is dat er geen automatische stop achter een telenet commando zit, waardoor telenet google overneemt tot je effectief stop zegt...Heel omslachtig voor een simpel commando.

Even korte uitleg:

Om een commando te starten moet je zeggen " hey google, vraag aan telenet ...."

Maar op dat moment neemt telenet de google assistent volledig over. Ik kan blijkbaar verschillende commando's doorgeven zonder nog hey google of hey telenet te zeggen, ik moet gewoon zeggen " pauzeer" of "hervatten" ....Echter blijft mijn google assistent om de zoveel seconden een biep geluid maken, alsof hij iedere keer weer opnieuw het commando krijgt om te luisteren (wat hij op zich ook doet).

Wat ik verwacht is nadat ik een commando geef dat telenet vanzelf stop met luisteren (nu moet ik specifiek stop zeggen) dit hoeft ook niet na een commando bij hey google dus waarom bij telenet wel? (Ik kan mij voorbeelden inbeelden waar het wel nuttig is maar meestal geef je 1 commando en wil je dat het stopt)

--> Wat ik eigenlijk liefst van al zou willen is dat ik zeg hey google "sluit telenet af", hey google "pauzeer telenet", ...Dat zou toch veel sneller en effectief zijn dan via google eerst telenet assistent op te starten en dan mijn commando daaraan door te geven ? Dit lukt wel met de xioami stofzuiger gewoon zeggen hey google "start stofzuiger". Ligt dit aan telenet of is dit een instelling? Wat bijvoorbeeld wel is, mijn xiaomi stofzuiger staat tussen mijn apparaten, waar dit niet lukt bij telenet omdat ik telenet niet vind.