Mijn voeding ratelt. Ik denk dus dat ie het binnenkort helemaal gaat begeven. Ik wil dus een nieuwe want ik kan het me niet veroorloven om lang zonder PC te zitten.
Nu heb ik niet heel veel verstand van hardware, maar wel voldoende om een voeding te durven vervangen. Alleen ben ik bang dat ik iets incompatible koop, niet alle stekkertjes passen of dat het apparaat uberhaupt niet in mijn kast past.
Er zit nu een FSP250-40EMDN in. Ik wil het vervangen met iets soortgelijks. Stiller en zuiniger is natuurlijk beter, denk niet dat ik meer vermogen nodig heb dan dit.
Het systeem en de omgeving
Microsoft Windows 10 Home (64 bits)
MEDION Akoya E2287 D/C009 (DESKTOP)
Intel Core i3-4170 CPU @ 3.70GHz, 3700 Mhz, 2 Core(s), 4 Logical Processor(s)
Moederbord: H81H3-EM2
RAM: 2 repen van 8 GB
NVIDIA GeForce GT 705
Qua randappratuur:
- 2 monitoren via de NVidia (VGA, HDMI) en soms een derde via de interne graka (HDMI). Dit laatste is best apart, ik had nooit verwacht dat get zou werken maar dit gaat prima.
- 3 HDs (1 SSD via SATA, 2 externe via USB)
- 5 HIDs (trackball, muis, tablet, tobo en draadloos tobo)
Wat is je budget?
Geen idee. Wil nog wel een jaartje of wat met dit systeem doen, maar veeleisend ben ik niet denk ik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen rommen, maar ook geen ultragoldpremiumawesome.
Nu heb ik niet heel veel verstand van hardware, maar wel voldoende om een voeding te durven vervangen. Alleen ben ik bang dat ik iets incompatible koop, niet alle stekkertjes passen of dat het apparaat uberhaupt niet in mijn kast past.
Er zit nu een FSP250-40EMDN in. Ik wil het vervangen met iets soortgelijks. Stiller en zuiniger is natuurlijk beter, denk niet dat ik meer vermogen nodig heb dan dit.
Het systeem en de omgeving
Microsoft Windows 10 Home (64 bits)
MEDION Akoya E2287 D/C009 (DESKTOP)
Intel Core i3-4170 CPU @ 3.70GHz, 3700 Mhz, 2 Core(s), 4 Logical Processor(s)
Moederbord: H81H3-EM2
RAM: 2 repen van 8 GB
NVIDIA GeForce GT 705
Qua randappratuur:
- 2 monitoren via de NVidia (VGA, HDMI) en soms een derde via de interne graka (HDMI). Dit laatste is best apart, ik had nooit verwacht dat get zou werken maar dit gaat prima.
- 3 HDs (1 SSD via SATA, 2 externe via USB)
- 5 HIDs (trackball, muis, tablet, tobo en draadloos tobo)
Wat is je budget?
Geen idee. Wil nog wel een jaartje of wat met dit systeem doen, maar veeleisend ben ik niet denk ik.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen rommen, maar ook geen ultragoldpremiumawesome.
| Voeding | ||
[ Voor 29% gewijzigd door HenkEisDS op 24-01-2020 02:50 ]