Op zaterdag 04 augustus 2001 18:24 schreef algabra het volgende:
[qoute] WAAROM IS EEN WINDHOOS BRAK? [/qoute]
Windhozen worden door MICROSHOFT gemaakt, elke dag willen zij een nieuwe versie, elke dag willen ze die in de strot van een leek duwen, elke dag willen ze de bankrekening van een leek leegzuigen.
Door windhozen crashbaar te maken, kunnen ze altijd als argument voor een nieuwe versie gebruiken "De nieuwste versie is stabieler dan de vorige"
Altijd een nieuwe versie, nieuwe kernell, dus de bugs fouten leaks laat men in de oude kernells zitten en bij de nieuwe maakt men fouten,
Bij Linux maken ze zeer regelmatig verbeterde kernells, als men een bug in een oude kernell vindt, dan wordt dat in de volgende kernell opgelost.
Besluit
Linux wordt met de dag beter zonder hogere systeem eisen te stellen (Pentiums zijn ideaal voor Linux thuisgebruik, werkt beter dan windhoos op P4), maar windhozen proberen ze iedere keer opnieuw te programmeren, dat ze iedere keer fouten maken is normaal, wie maakt er geen fouten?
Ook de hogere systeemeisen maken ze onstabiel, de meeste gebruikers hebben geen geduld en drukken als veel te snel op CTRL-ALT-DEL en zeggen dat hun software gecrasht is, maar een windhoos XP heeft zeker half-uur nodig om je office XP op te starten.
Het grote hoeveelheid aan commerciele windhoos shit maakt het ook onstabiel, hoe meer software, hoe meer kan op fouten, al die fucking geïntegreerde MICRO$CHOFT zooi.
Jemig, het zit je wel dwars he?
Waarom laat je niet iedereen eens in z'n waarde? Probeer dan tijdens je gegal en geschreeuw in dit forum meteen hoe elke n00b Linux zou moeten installeren volgens jou, inclusief al die mooie, snelle kernels en proggies. Vertel dan meteen ook hoe goed dat Staroffice werkt en hoe snel dat wel niet is. Bovendien mag je dan ook vertellen hoe goed Linux alle functies, taken en eigenschappen die Windows heeft kan bevatten. Als jij mij kan garanderen dat dat net zo makkelijk en goed is en werkt als windows, dan zal ik het zelf ook voor meer gebruiken dan mijn bejaarde servertje, of mijn roinduit zielige webservertje. Want Linux mag dan oppie toppie zijn, maar ik vindt het zeker niet zo goed werken, en ook Linux kan vastlopen en crashen, als je het verkeerd doet. En nee, dat komt niet door Linux, maar ook niet alle problemen komen door windows. Denk dus even na voordat je je Linux distributie over ons uitspreid, want er is altijd een andere kant aan het verhaal.
Linux heeft zeker een toekomst, maar als het gewoon slechter en onprettiger werkt dan windows achtige producten zullen niet veel mensen overstappen, ondanks de problemen met M$.