In het artikel Nederlandse Spoorwegen en providers claimen beter bereik op Utrecht Centraal van @arnoudwokke kan ik niet opmaken waaruit blijkt dat de providers ook claimen dat er beter bereik is op Utrecht Centraal. Er staat als onderbouwing alleen een verwijzing naar een persbericht van de Nederlandse Spoorwegen. Dat persbericht begint met de kop Mobiel bereik op Utrecht Centraal verbeterd, waarna er in het artikel alleen staat dat diverse bedrijven samengewerkt hebben waarmee de dekking en de capaciteit zijn toegenomen. Er staat niet dat meer bedrijven dan de NS claimen dat het mobiele bereik beter is. Daarnaast valt op dat kennelijk alleen de NS dit persbericht bracht en de providers er niets aan lijken te doen en ook niet wilden of konden reageren. Dat zet te denken wie hier nu echt iets beweert en waarom die bewering zou kloppen. Waaruit maakt tweakers op dat ook de providers beter bereik claimen?
Vraag
Beste antwoord (via kodak op 24-01-2020 22:56)
Er staat nu een update bij, die denk ik je vragen beantwoord. Op moment van schrijven had ik een reactie van VodafoneZiggo die onderschreef dat alle providers de betere dekking en capaciteit ook claimden, maar die voor alle details doorverwees naar T-Mobile. Nu ik antwoord heb van T-Mobile, staat die technische informatie erbij. Maar scherp van je, want de reactie van Vodafone had ik volgens mij niet als zodanig verder in het artikel gezet
Alle reacties
Er staat nu een update bij, die denk ik je vragen beantwoord. Op moment van schrijven had ik een reactie van VodafoneZiggo die onderschreef dat alle providers de betere dekking en capaciteit ook claimden, maar die voor alle details doorverwees naar T-Mobile. Nu ik antwoord heb van T-Mobile, staat die technische informatie erbij. Maar scherp van je, want de reactie van Vodafone had ik volgens mij niet als zodanig verder in het artikel gezet