ATA66 mobo,genoeg voor ATA100HD of toch xtra kaart

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb een MSI K7t Pro II, deze heeft een ata66 controller, als ik nu een nieuwe HD aan ga schaffen dan zal deze zeer waarschijnlijk ATA 100 zijn, zit er verschik in feitelijke snelheid als ik die gewoon op de ATA66 aansluit? zo ja is dat verschil dan zo merkbaar dat je beter een ATA100 kaartje erbij kan prikken? vast bedankt

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Maakt niet zo gek veel uit, ik zou gewoon die ata100 disk op je ata66 controller zetten.

Verwijderd

ligt eraan welke schijf, er zijn nog niet zo veel schijven die de maximale snelheid van ata 66 bereikt hebben al worde ze verkocht onder de naam ata 100 wil dit volgens mij alleen zeggen dat ze dit steunen en niet dat ze de snelheid volledig benutten

Verwijderd

eens met MRen

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Het word waarschijnlijk een IBM skijfie, van 40, of misschien 2 van 20, maar dan moet ik weer een raid kaartje kopelen, en wat het feitelijke verschil in snelheid tussen normaal en RAID is, daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten

Breek je nek voorzichtig

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:11
Op vrijdag 03 augustus 2001 01:37 schreef The_PyroPath het volgende:
Het word waarschijnlijk een IBM skijfie, van 40, of misschien 2 van 20, maar dan moet ik weer een raid kaartje kopelen, en wat het feitelijke verschil in snelheid tussen normaal en RAID is, daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten
neem dan geen DTLA versie want die schijnen niet met andere ATA66 HD's goed te willen werken. althans, daar was iets raars mee in ieder geval.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Heb op het moment een WD 13,6 GB 7200 toeren schijfie, maar die is ATA66...

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1