Het is zeker geen voorraadmodel. Ik ben gisteren bij de auto gaan kijken en aan het navigatiescherm kun je zien dat het het model is wat geleverd is tussen 1-1-2018 en 1-9-2018. Ik kan die prijslijst Ff niet vinden maar dat is dus de prijslijst van 1-1-2018. Heb hem wel lokaal zal hem straks wel uploaden. Het is specifiek niet die Night Eagle serie. Dit is overigens de eerste occassion uit 2018 die ik met deze uitvoering vond, ik dacht al bijna dat ze nooit geleverd waren
Anyways, auto staat er prachtig bij. Dealer schermde natuurlijk met scherp geprijsd en daar heeft hij we een beetje een punt, als je vergelijkbare auto’s bekijkt.
Maarja, dan de inruil. Een C4 Cactus Business Plus. Diesel. 60k op de teller, 2015. Max 7000 inruil. Valt wel erg tegen.. Als ik op gaspedaal en marktplaats kijk (zelfde bouwjaar en variant, km onder de ton) staat de goedkoopste BUsiness (niet eens plus) voor 8750. Die heeft dan ook geen lederen bekleding. De duurste BSN Plus staat voor 10675. Op marktplaats (bij een dealer) staat een heel erg vergelijkbare voor 9995.
http://link.marktplaats.n...ttons&utm_content=app_ios
Inkoop en verkoop zijn andere prijzen uiteraard. Maar dan nog is het verschil groot. Ik had in december nog een bod van 8500 van een vakgarage, maar daar beviel de potentiële auto niet.
Dit is voor het eerst dat ik zelf een auto koop. Hij had het erover dat hij hem aan de handel ging aanbieden en belde daar een uur later over terug. Had ook foto’s gemaakt..
Is dit onderhandeling? Kan ik hier nog wat mee?
We zitten niet eens heel ver van elkaar, maar ik moet oppassen dat ik niet bepaalde dingen voor mezelf goed ga praten en mezelf zo in de vingers snij..
Als hij een inruil van 8500 gegeven had was ik verkocht geweest. Maar 7000 zit daar erg ver vanaf. Ging aan de telefoon wel meteen 500 van de verkoopauto af....
Iemand tips? Schat ik de waarde van mijn eigen auto te hoog in? Laat ik me belazeren? Kan er nog meer van de prijs af?
/edit:
http://www.fstweb.nl/zooi...lijst_Renegade_SPREAD.pdf
Gaat dus om deze modelserie. Waarom ik dat weet? Omdat deze Carplay heeft en de eerder gepostte PDF van 1 oktober 2017 heeft dat specifiek niet. De Night Eagle II heeft dat ook maar die kunnen geen panoramadak hebben dus het moet wel deze zijn.
[
Voor 13% gewijzigd door
FreakNL op 25-01-2020 08:52
]