Goede morgen/middag/avond,
Mijn ouders hebben al een tijdje last van storing op de tv. Zender (X) werkt niet en stoort al een tijdje.
Hier hebben ze ziggo al over gebeld en er is al iemand geweest zonder resultaat koop maar een betere kabel en dan doet hij het. Nieuwe goeie / dure kabel gekocht nog storing.
Echter hebben ze boven ook nog 2 tv 's staan hier van is het beeld kwaliteit ook slecht.
Nu wil ik de gehele opzet bekabeling goed opzetten. (connectoren zijn ook aan vervanging toe etc) Maar misschien is de hele opstelling wel niet juist.
Zie onderstaande (jip en janneke) tekening voor de opstelling.
Oranje versterkers eventueel met type nummer.
Rood bekabeling. (Connectors zijn aan vervanging toe)
Groen hoofdaansluting.

Alvast bedankt. Als er meer informatie nodig is hoor ik het graag.
Mijn ouders hebben al een tijdje last van storing op de tv. Zender (X) werkt niet en stoort al een tijdje.
Hier hebben ze ziggo al over gebeld en er is al iemand geweest zonder resultaat koop maar een betere kabel en dan doet hij het. Nieuwe goeie / dure kabel gekocht nog storing.
Echter hebben ze boven ook nog 2 tv 's staan hier van is het beeld kwaliteit ook slecht.
Nu wil ik de gehele opzet bekabeling goed opzetten. (connectoren zijn ook aan vervanging toe etc) Maar misschien is de hele opstelling wel niet juist.
Zie onderstaande (jip en janneke) tekening voor de opstelling.
Oranje versterkers eventueel met type nummer.
Rood bekabeling. (Connectors zijn aan vervanging toe)
Groen hoofdaansluting.

Alvast bedankt. Als er meer informatie nodig is hoor ik het graag.