batterij laad kabeltje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmjH
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21-04 18:51
Mijn vraag
Hallo, ik heb een auto trac systeem waarmee ik de auto overal kan volgen, met telefoon kaartje en batterij 3,7 v
daar van is de oplaad kabel defect, nu heb ik een kabeltje [ USB groot ] naar USB klein maar weet niet hoeveel
volt deze afgeeft op de kabel staat het volgende;
ASAP AWM E321011 STYLE 2725 VW-1 80*C 30v USB REVISION 2.0
de aansluiting op de tracker is USB klein aan de andere kant zou het dus 12v zijn van de auto
kan ik deze ook gebruiken of is deze kabel niet goed.
vgr; emile
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:47

E-Vix

Nu met sneeuw!

USB zou altijd 5 Volt moeten zijn.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:26
USB geeft 5V. Als je auto een USB poort heeft, dan zit er reeds een lader ingebouwd die 12V omzet naar 5V.
Als de kabel past aan de kant van de auto en past aan de kant van de tracker, dan kan het niet mis gaan.
De kabel geeft enkel spanning/stoom door, er zit verder niets speciaals in.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen79
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 14:26
Als ik google op "ASAP AWM E321011 STYLE 2725 VW-1 80*C 30v USB REVISION 2.0" dan vindt ik kabeltjes met USB 'groot' (USB A) naar USB 'klein'.

USB 'klein' is echter geen standaard en bij de resultaten lijkt de kleine connector te varieren, o.a. Mini-USB, USB B en een camera connector.

Als TS een goede foto van zijn kabel post dan kunnen we zeggeb wat hij nodig heeft.