[PC/Mobile]Legends of Runeterra (League of Legends CCG)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b0/Legends_of_Runeterra_logo.png

Legends of Runeterra is een online cardgame (CCG), vergelijkbaar met games als Hearthstone en Magic: The Gathering Arena. De game is gebaseerd op het universum van League of Legends; de diverse Regions en Champions komen dan ook terug in Legends of Runeterra.

De Open Beta van de game start op 24 januari 2020 en je kunt je inschrijven via de officiële website.

De game is Free To Play, en in tegenstelling tot bijvoorbeeld Hearthstone kent deze game ook geen cardpacks. Nieuwe kaarten verkrijg je simpelweg door te spelen. Je verzamelt XP waardoor je steeds meer kaarten kunt unlocken. Wel kun je zogeheten 'Wildcards' aanschaffen met geld, waardoor je de kaart die je wilt meteen kunt craften.

Regions
In Legends of Runeterra, there are six regions: Demacia, Freljord, Ionia, Noxus, Piltover & Zaun, and Shadow Isles. Regions act as card factions from which you can build decks from. In the constructed format, you can have a max of two regions in your deck. The draft format currently does not have a limit.

Demacia - Demacia’s playstyle centers around building armies of resilient units that can buff each other and maintain a persistent board presence. The region allows you to influence the flow of battle by forcing combat.

Freljord - Freljord uses crowd control effects and mana ramp mechanics to finish the match off with powerful late game threats. It has the biggest units in the game.

Ionia - Ionia has tricky mechanics that allow you to outmaneuver your opponents with stealthy tactics and spells that bounce friendly and enemy units back to hand.

Shadow Isles - Shadow Isles’s mechanics revolve around sacrificing units that have benefits when they die and resurrecting units.

Piltover & Zaun - Piltover & Zaun is the premier spellslinging region with units that benefit from spell casts and spells that generate units.

Noxus - Noxus revolves around destroying opponents with relentless aggression, often sacrificing defense for more offensive power.

Officiële website: Play Runeterra

Andere handige websites:
Reddit Legends of Runeterra
Mobalytics
Out of Cards

Riot ID's van Tweakers
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

*Startpost wordt nog verder geupdate*

[ Voor 35% gewijzigd door Zhero10 op 06-03-2020 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik ben wel erg benieuwd welke tweakers dit nog meer spelen. Zelf ben ik de 23e begonnen.
In mijn ogen is het een mooie combinatie tussen MTGA en HS met ook een aantal eigen kenmerkende elementen.

De Action - Re-action based manier van spelen is nog wel even wennen maar ik zie wel de potentie van deze manier van spelen, het geeft je in ieder geval wel keuze. Als voorbeeld, val ik nu aan of speel ik eerst een follower / champion met als gevolg dat mijn tegenstander ook kan reageren.

Ik ben erg benieuwd hoe het spel zich ontwikkeld er zal nog wel wat moeten gebeuren aan de manier waarop je progressed door de game omdat de manier van XP toekennen nu wat ongewenste surrenders opleverd of spelers die auto surrenderen.

Ik ga vandaag mijn eerste expidition doen eens kijken hoe dat uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
Het valt me op dat je met erg weinig kaarten begint aan de game, maar dat je door de structuur van levelen van de verschillen Regions toch al snel een collectie opbouwt zonder geld uit te geven. Ik heb wel de Starter Pack gekocht voor €5,- , want dat is wel een erg goede deal ;) .

Ik heb gisteren ook voor het eerst een Expedition gedaan. Het is tof dat je twee kansen krijgt om de Expedition te voltooien (is bij 7 wins). De eerste keer haalde ik 2 wins, maar de tweede ronde haalde ik wel de 7 wins *O* (met als reward een chest met 2 champions en een shitload aan Shards). Tot nu toe bevalt de game me echt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-07 14:57
Ik ben nog niet begonnen aan Expeditions, normaliter ben ik daar vrij slecht in net als met Hearthstone. Anyway, volgens mij krijg je gratis tokens als je vault level hoog genoeg is en dat is sowieso een gratis champion.

Ook ben ik nog aan het twijfelen wat voor deck ik wil maken. Ik zat te denken aan Zed + Elites maar er is ook deck met Shark Chariot en Hecarim wat mij erg gaaf lijkt.

Overigens ben ik benieuwd of het net zo populair als Hearthstone kan worden. Het is namelijk best ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
Is er al iets bekend wanneer deze op android komt? Klinkt als prima tijd besteding tijdens busreis tussen werk en huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
boemmie schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:52:
Is er al iets bekend wanneer deze op android komt? Klinkt als prima tijd besteding tijdens busreis tussen werk en huis
Zeker niet in de beta , pas bij de officiële release volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Xanthian schreef op maandag 27 januari 2020 @ 07:49:

Overigens ben ik benieuwd of het net zo populair als Hearthstone kan worden. Het is namelijk best ingewikkeld.
Het lijkt idd misschien veel op HS en ook op MTGA maar de action reaction mechanics maar ook de resolve van attacks is echt heel anders , en ik merk dat veel mensen dit lastig vinden.

Maar het biedt wel veel tactische en strategische keuze momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-06 13:13
Gisteren eens geïnstalleerd en ik vind het wel wat. Voornamelijk de hele tutorial doorgelopen en wat vs AI games gedaan met de premade decks, maar dus wel plezier in gehad.

Hetgeen wat me wel een paar keer pakte was dat ik dacht dat het mijn beurt al was terwijl we nog in de 'aftermath' fase van de vorige ronde zaten. Dus een paar keer een setup gedaan op m'n units die 1 knopdruk later al weer teniet gedaan waren.

Vanavond eens kijken naar zelf een deck maken, evt. de expedition, de startersbundle aanschaffen en ook eens zien hoe hard ik onderuit ga online. Het heeft me positief verrast iig!

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Grumpmeister schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:36:
Gisteren eens geïnstalleerd en ik vind het wel wat. Voornamelijk de hele tutorial doorgelopen en wat vs AI games gedaan met de premade decks, maar dus wel plezier in gehad.

Hetgeen wat me wel een paar keer pakte was dat ik dacht dat het mijn beurt al was terwijl we nog in de 'aftermath' fase van de vorige ronde zaten. Dus een paar keer een setup gedaan op m'n units die 1 knopdruk later al weer teniet gedaan waren.
Ja, hier ging ik ook wel eens de fout mee in, vergeten aan te vallen wanneer het mijn beurt was, niet rekening houden met bepaalde keywords, etc. Hoe dan ook, na een klein weekje spelen zit het er aardig in.

Ik heb inmiddels een control deck gebouwd met Anivia (2x gekregen) en 3 Braums. Samen met een aan aantal kaarten die je deck buffen en sterke spells om trades te winnen gaat het mij aardig goed af. Zeker Anivia is erg sterk. Er zit ook een kaart in het deck die twee ephemeral copies maakt van een unit op het boord. Als je dat op Anivia doet krijg je aan het einde van de beurt meteen twee Anivia eggs en de volgende beurt heb je 3 anivias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Xanthian schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 07:46:
[...]

Ja, hier ging ik ook wel eens de fout mee in, vergeten aan te vallen wanneer het mijn beurt was, niet rekening houden met bepaalde keywords, etc. Hoe dan ook, na een klein weekje spelen zit het er aardig in.

Ik heb inmiddels een control deck gebouwd met Anivia (2x gekregen) en 3 Braums. Samen met een aan aantal kaarten die je deck buffen en sterke spells om trades te winnen gaat het mij aardig goed af. Zeker Anivia is erg sterk. Er zit ook een kaart in het deck die twee ephemeral copies maakt van een unit op het boord. Als je dat op Anivia doet krijg je aan het einde van de beurt meteen twee Anivia eggs en de volgende beurt heb je 3 anivias.
Dat is inderdaad wel een leuke interactie :D

Ik ben er nog niet echt over uit wat ik wil spelen... Een spider deck rondom Elise voelt me wel leuk aan, beetje als een zoo deck. Maar aan de andere kant voelt Elusive momenteel erg sterk aan, waardoor je richting Ionia zou neigen samen met iets anders.

Nou heb ik nog niet zo heel veel kaarten, voornamelijk hetgeen wat je in het begin krijgt + de starter bundle, maar wil wel iets in elkaar frommelen waar ik iets mee denk te kunnen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Grumpmeister op 29-01-2020 13:37 ]

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Zo in er nog wat meer die hun RiotID willen delen? @Grumpmeister @Xanthian @Xanthian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Ah ja, m'n RiotID is Grumpmeister#EUW

Nog even aan het kijken naar een deck. Had zelf net iets in elkaar gezet, maar had voor m'n gevoel veels te veel spells. Dat moet dus even veranderen. :X

Edit: Goed, aangepast en m'n deck voelt veel meer in balans. 't is een starter Noxus / Shadow Isle deck geworden (spider), hiermee voelt het toch een stuk sterker qua board control aan en heb ik vaak wel wat te spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Grumpmeister op 29-01-2020 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:44
Het speelt wel erg lekker weg.
Snel, maar tactisch genoeg.
De manier van kaarten vrij spelen is goed verzonnen.
Ze hebben goed over alles nagedacht, wat ik ook heel positief vind zijn de "teksten" van de kaarten. Zo zijn er best leuke interacties als er verschillende kaarten worden gespeeld, ook afhankelijk van welke kaarten de tegenstander en jij al op je bord hebt liggen.

Kan het zeker aanraden om het eens te proberen, zeker de moeite waard.

Riot id: JulezvH #EUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Nog niet te actief bezig (paar potjes per dag) maar het begint steeds meer te wennen en m'n deck is wel grappig. Iets van 5-1 in ranked nu en zojuist een potje in 4 beurten af weten te ronden. Had nogal geluk met m'n Ravenous Butchers, 2 in m'n starting hand, samen met een Hapless Aristocrat en Cursed Keeper. Ronde 2 had ik 11 damage op het bord liggen. En dat werd alleen maar erger, dus in ronde 4 (m'n 2de attack optie) was er geen houden meer aan.

Leuk spel in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
Inmiddels is de open beta alweer anderhalve week van start! De game bevalt me ontzettend goed tot nu toe. Ik heb volgens mij al vrij veel kaarten verzamelt, zeker met de Vaults op dinsdag krijg je erg veel kaarten erbij (ik was level 10). Als je level 10 haalt krijg je ook een coin voor een Expedition Run (waarmee je in ieder geval al 1 Champion vrijspeelt).

Qua ranked heb ik nu een Freljord/Ionia deck, met Elusives die ik buff met Freljord cards. Elusive is een beetje OP op dit moment :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-05 22:08
Hier zit 'k ook in de open beta onder de riot id ShallowheartBE#EUW. Mag me gerust toevoegen, probeer momenteel om een deftig frost deck te maken.

Zelf ben 'k ook echt lovend over deze game, het is fast tempo gecombineerd met tactiek. Terwijl hearthstone imo iets teveel focus had op pay to win en rng. En magic the gathering was dan echt veel te duur en speelde iets te traag.

Zelden ook echt eenzijdige matchen meegemaakt in ranked, zijn telkens wedstrijden met 1-5 levenspunten over. Dat is ook zoiets die het echt verslavend maakt

Met legends of runeterra leggen ze ook meer de focus op tactiek, geef een zeer goed deck aan een speler zonder inzicht en hij gaat er niks van bakken. Ook goeie beloningen voor spelers die echt free to play willen spelen, die niet al teveel moeite kosten. Echt wel een aanrader den deze.

Volgens mij heeft riot weer iets fameus in handen met dit spel. Kijk al uit naar hun volgende game een mix van overwatch, paladins en cs go. Daar heb 'k ook grote verwachtingen van

[ Voor 11% gewijzigd door XhizorBE op 07-02-2020 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
Deze week voor het eerst level 13 van de Vault gehaald, benieuwd naar mijn rewards morgen :P .

Ook een expedition gedaan vandaag, zoals jullie zien ging het vrij wisselend :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P1c3y7u.png

[ Voor 6% gewijzigd door Zhero10 op 10-02-2020 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:49
Zhero10 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:12:
Deze week voor het eerst level 13 van de Vault gehaald, benieuwd naar mijn rewards morgen :P .

Ook een expedition gedaan vandaag, zoals jullie zien ging het vrij wisselend :+

[Afbeelding]
Zeer netjes, ik moet wel zeggen over de expeditions dat de rewards wel iets beter verdeeld kunnen worden. Je krijgt namelijk 3,5k shards voor 7 wins en een champion capsule; 1 champion, 1 epic en 3 rares, en slechts 1k voor 6 wins en een gold chest, hetgeen 4 common en 1 rare is. Gigantisch verschil terwijl je maar 1 kans krijgt voor 7 wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
Vandaag ver 3 champions geunlockt

1 in men vault, dan 2 in één capsule :D

Wel een paar zielige mensen tegen gekomen in men matchkes, constant niet spelen en mij express laten wachten. Misschien dat riot daar nog iets op kan vinden. Dan denk 'k bijvoorbeeld na 2 keer iets te lang gewacht hebben, dat men automatisch verliest. Dit moet vooral van toepassing zijn in de begin fase

Overdrijf nu echt niet, heb dit in een uurtje 3-4 keer meegemaakt. Is behoorlijk irritant, zoals gewoonlijk is het weer de community die bepaalde zaken moet verbrodden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
separhim schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:56:
[...]

Zeer netjes, ik moet wel zeggen over de expeditions dat de rewards wel iets beter verdeeld kunnen worden. Je krijgt namelijk 3,5k shards voor 7 wins en een champion capsule; 1 champion, 1 epic en 3 rares, en slechts 1k voor 6 wins en een gold chest, hetgeen 4 common en 1 rare is. Gigantisch verschil terwijl je maar 1 kans krijgt voor 7 wins.
Ik ben het wel met je eens dat het verschil tussen 6 en 7 wins behoorlijk groot is. Aan de andere kant zijn de Expeditions best vergevingsgezind. Je hebt twee kansen om 7 wins te halen, en daarnaast mag je tussen de games door ook steeds een keer verliezen.

Hoe verloopt Ranked bij jullie? Ik blijf zelf een beetje hangen op Silver II. Ik speel nu een Elise/Darius deck, vrij aggro dus. Zou graag een Ashe deck spelen maar heb helaas de kaarten er nog niet voor :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Zhero10 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:13:
[...]

Ik ben het wel met je eens dat het verschil tussen 6 en 7 wins behoorlijk groot is. Aan de andere kant zijn de Expeditions best vergevingsgezind. Je hebt twee kansen om 7 wins te halen, en daarnaast mag je tussen de games door ook steeds een keer verliezen.
Als je bij 6 wins bent, dan staat er een expliciete waarschuwing dat je slechts één kans hebt om 7 wins te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhero10
separhim schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:29:
[...]

Als je bij 6 wins bent, dan staat er een expliciete waarschuwing dat je slechts één kans hebt om 7 wins te halen.
Ik doelde ook op de battles tussendoor, niet de laatste battle. Die is inderdaad alles-of-niets. Wat ik wilde zeggen is dat je alsnog twee kansen hebt om 7 wins te halen doordat je twee trials kan doen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1339652

Legends of Runeterra is amazing, easily one of the years best games I bet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
Zhero10 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:13:
[...]

Hoe verloopt Ranked bij jullie? Ik blijf zelf een beetje hangen op Silver II. Ik speel nu een Elise/Darius deck, vrij aggro dus. Zou graag een Ashe deck spelen maar heb helaas de kaarten er nog niet voor :'( .
K' volg gewoon een paar youtubers en volg hun tips wat. Mocht 'k gewoon constant voor uren non stop spelen zat 'k echt al in platinium. Nog een paar matchen en 'k zit in gold, terwijl 'k ver niet eens ranked heb gespeeld. Laatste paar dagen zat 'k constant in normal modus te spelen, omdat ze daar constant weg liepen :p

Haal soms 14 wins op rij en 3 losses ofzo. En dat gebeurd echt massa veel. Maar stop meestal al na zo'n uur en half. Irriteer me mateloos aan mensen die echt hun tijd nemen om na te denken, weet dat het een denk spel is. Maar sommige zitten al kei hard na te denken in beurt één 8)7

Toch vind 'k het één van de betere games dat 'k al gespeeld heb, ben er nog steeds laaiend enthousiast over. Maar het is echt geen spel dat 'k echt zo'n 4-5 uur non stop zou kunnen spelen

En ranking wilt momenteel echt niks zeggen, zijn nu momenteel decks uit waarmee zelfs een slechte speler een hoge rank zou mee kunnen halen

Elise darius is btw al lang achterhaalt volgens mij, het is nu elisive burn en fearsome midrange dat de meesten spelen.

Swim heeft nu ook juist een deck uitgebracht, en haal er echt zotte resultaten mee. Is ook super fast aggro
Wou ook een ashe deck maken, maar vind dat deck iets te slow paced. Past niet echt in de huidige meta volgens mij

[ Voor 20% gewijzigd door XhizorBE op 15-02-2020 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
Spelen jullie de game nog regelmatig? Ik wel nog in ieder geval, heb inmiddels de Gold rank behaald. De grind omhoog is best wel lang en ik heb ook weer niet al te veel tijd om te gamen, dus tevreden met het resultaat. Het opbouwen van een collectie gaat ook vrij spoedig, iedere week haal ik wel minimaal de level 10 Vault, dus in ieder geval iedere week een Champion erbij via de Expeditions :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:26
Ik ben sinds kort ook begonnen en het spel bevalt mij wel. Ik ben nu vooral nog alle xp aan het binnenhalen van de regions. Net de starter bundle gekocht.

Expeditions is bij mij nog een beetje hit or miss, maar vind ik wel een leuk onderdeel. Nu net bij trial 1 6 wins gehaald, maar de vorige 2 weken maar 1 of 2 winstpotjes in beide trials. Daarvoor bij mijn eerste trial ook 6 wins gehaald.

Binnenkort maar eens wat meer focus leggen op het kiezen van een deck om ranked te spelen. Ik heb het toch goed begrepen dat er op ranked play niet andere rewards zijn dan op casual play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ik speel geregeld expeditions maar ik laat ranked nog even zitten totdat ik wat meer kaarten heb. Ik moet wel zeggen dat ze snel de animaties hebben versneld. Bij hearthstone doen ze dan na 5 jaar nog steeds niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:40
Ik speel bijna dagelijks. In ieder geval doe ik alle daily quests. Erg fijn dat je die 3 op kunt sparen en re-rollen.

Ik ben sowieso erg te spreken over hoe "gul" dit spel is voor een free-to-play spel. Met de dagelijkse quests en de weekly rewards heb ik al een leuke collectie bij elkaar.

[ Voor 10% gewijzigd door turambar op 28-03-2020 10:38 . Reden: account naam verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ik geloof dat de developers ook hadden gezegd dat je in principe alles kan vrijspelen met de rewards en dat ze proberen geld te verdienen met het verkoop van cosmetische items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Ik vind de wijze van vrijspelen en rewards tot nu toe goed gebalanceerd. Ik verwacht na komende dinsdag een eerste keuze te maken in kaarten die ik ga craften. Heb nu nog geen enkele wild card gebruikt.

Net mijn 2e trial afgemaakt en weer 6 wins gepakt. Ik kwam er in mijn laatste potje helaas achter dat barrier niet werkt tegen die irritante wolf die poppetjes doodt als ze power 0 hebben. Die interactie had ik nog niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
Brangus Glee schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 22:27:
Binnenkort maar eens wat meer focus leggen op het kiezen van een deck om ranked te spelen. Ik heb het toch goed begrepen dat er op ranked play niet andere rewards zijn dan op casual play?
Klopt, op dit moment zijn er nog geen Ranked rewards, wellicht dat het na de beta anders wordt (cardback ofzo?). Wel ontvang je een of ander icon van je hoogst behaalde rank in beta-seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-07 15:28

Nitai

Live the life you love.

Ik heb de tutorial gespeeld en kan eigenlijk niet wachten tot het ook op iOS komt, dan kan ik het op de iPad spelen zoals ik Hearthstone ook voornamelijk speel.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezebel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-06 18:06
Mooi spel! Deze week een beetje minder omdat ik al een stuk of 6 promo potten voor diamond heb verloren.. zit al een pot of 30 platium 1 tussen de 20 en 80 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
In Singapore zijn inmiddels de Mobile-versies gelanceerd, dus het zal waarschijnlijk niet lang meer duren voordat het ook hier gebeurd :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turambar
Fijn, ik hoop dat er dan meer spelers bijkomen (die wij dan kunnen inmaken met onze grotere collectie kaarten). Hoop ook dat het een beetje te spelen is op een telefoon. Ik denk dat een tablet wat comfortabeler is.

Verder hebben de devs een status update gegeven over de stand van de beta:
https://playruneterra.com/en-us/news/state-of-the-beta/

Het lijkt erop dat ze goed luisteren naar de geluiden uit de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Certh
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 24-07 17:15
Ik heb het tot nu toe nog maar eventjes op de PC gespeeld, maar vind dit soort games fijner om onderuit gezakt op de iPad te spelen dus ik wacht nog even tot hij daar voor uit komt. Wat ik tot nu toe er van heb gezien en ervaren bevalt me in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03:23
Vind de grind best meevallen eigenlijk. nu in platinum 1, hoop volgende week diamond te halen.

Fijn spelletje, hoop dat er snel een android client voor komt, dan kan ik lekker op de bank spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turambar
Via Twitch Prime kun je nu een bonus claimen:
https://twitch.amazon.com/prime/loot/lor

Gratis Rare, Epic en Champion wildcard en een Expedition token.

Volgende week komt weer een grote update:
https://playruneterra.com...re-agency-to-progression/

De expedition token die je uit de twitch pack krijgt kun je beter voor die tijd gebruiken, want je krijgt geen standaard champion meer als reward.
Die krijg je nu uit je vault als die level 5+ is. Dat lukt al door je dagelijkse quests te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 12:19
Lijkt me een erg leuk spel. Hopelijk komt het snel op iOS. Dan ga ik het zeker ook proberen. Momenteel zit ik nauwelijks nog achter een pc. Liever op mijn iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ik hoop dat ze ook expeditions gaan veranderen, op het moment zijn sommige regions veel sterker, demacia en Ionia, dan andere. Sommige regions hebben zulke slechte removal of followers dat ze niet op kunnen tegen die twee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turambar
Release datum van mobile is bekendgemaakt:
30 april!

Verder geen wipe, een nieuwe region en 120 nieuwe kaarten:
https://playruneterra.com.../launch-announcement-faq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
turambar schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 22:24:
Release datum van mobile is bekendgemaakt:
30 april!

Verder geen wipe, een nieuwe region en 120 nieuwe kaarten:
https://playruneterra.com.../launch-announcement-faq/
Super benieuwd welke nieuwe region erbij komt, wel zin in nieuwe kaarten :D ! Het is ook meteen de officiële launchdatum van de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhero10
Nieuwe kaarten! En een nieuw keyword: Scout (Scout: The first time only Scout units attack each round, ready your attack.). De nieuwe Demacia Champions is Quinn:

Afbeeldingslocatie: https://youre.outof.cards/media/uploads/1b/2a/1b2ac46b-bb56-4932-b9b8-8a367bdab37a/quinn.jpg

Afbeeldingslocatie: https://youre.outof.cards/media/uploads/08/a7/08a7caa6-42d7-4c1c-bb0e-3194f5dd931e/quinn_leveled_up.jpg

Afbeeldingslocatie: https://youre.outof.cards/media/uploads/9c/35/9c35eacc-b645-450f-90ad-20b1ec4b237f/valor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Dat ziet er wel interessant uit. Volgens mij hadden ze ook een badger bekend gemaakt, die er erg sterk uitzag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turambar
Morgen komt de 1.0 patch uit op PC, inclusief nieuwe region en zo'n 120 nieuwe kaarten.
De 30e (donderdag) is de mobile release.

Hier zijn de patch notes:
https://playruneterra.com/en-us/news/patch-1-0-notes/

Hoop dat de playerbase een stuk groeit. Dit spel is het spelen zeker waard. Dit zeg ik als iemand die Magic, Netrunner (oud en nieuw), en Keyforge heeft gespeeld.

Voor mensen die inspiratie zoeken kan ik het volgende Youtube kanaal enorm aanraden:
YouTube: MegaMogwai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Ik ben ook benieuwd naar de player base. Het spel is zeker interessant en biedt nieuwe en ervaren ccg spelers genoeg uitdaging. Ik ben echter wel benieuwd of de opzet van het spel de meer casual speler ook voldoende kan bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 12:19
Het is uit op iOS. Net even tutorial gedaan. Ziet er leuk uit. Vanavond maar wat meer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Had helemaal niet door dat de iOS release al geweest was! Vandaag maar eens opgestart en wat challenges gedaan. Erg leuk! Hoop dat het een beetje aanslaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 06:13
Getipt door iemand in het Hearthstone Topic. Tot nu toe erg enthousiast. Dit kan het in de strijd om mijn aandacht best wel eens gaan winnen van hearthstone door oa;

- verfrissende mechanics, meer strategie en minder RNG
- champions en leveling systeem
- toffe vormgeving
- progressie/unlock systeem veel minder random en F2P vriendelijker (al ben ik bereid er af en toe een 10tje in te stoppen voor support)

Speel pas een dag of 5, dus weet niet hoe lang het leuk blijft, maar dit kan wel eens een hit worden!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Sinds kort ook weer eens ingelogd. Krijg nu daily login rewards voor een week zie ik, incl. een gratis deck op dag 7.

In de open beta heb ik best veel gespeeld maar sinds de release niet meer.
Inmiddels zijn er twee nieuwe regions, namelijk Bligewater en Targon.

Zijn er nog andere die nog steeds spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Ja, al speel ik niet heel veel. Er zijn laatst wel nieuwe kaarten geïntroduceerd die interessante gameplay mogelijkheden bieden. Ik heb het hier over die K-pop kaarten, het thema ervan zelf even buiten beschouwing gelaten bieden dergelijke kaarten een opening om Runeterra naar een complexer niveau te krijgen. Dat spreekt mij zelf wel aan. Hopelijk bouwen ze hier op verder in de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik speel 1 a 2x per week voor de Vault en dan doe ik wat games. Maar het is een welkome afwisseling van HS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 508774

Vier dagen geleden pas begonnen maar ik ben al helemaal hooked.
Had eigenlijk alleen ervaring met Hearthstone maar dat werd mij te duur, dit is dus een goed alternatief. Daarnaast dat ik tijdens de enemie aanval kan counteren bevalt mij uitstekend, echt een heerlijk spel tot nu toe!
Kan niet wachten tot ik dat deck ontgrendel op dag 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-07 09:03
Speel dit nu sinds een week of 2. Ik vond HS echt een beetje te duur worden.

Dit voelt echt vernieuwend. En de hoeveelheid kaarten en rewards die je gratis naar je hoofd geslingerd krijgt is ook echt heel erg nice. Ik geloof dat dit voorlopig m'n vaste mobile game gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turambar
De patch notes voor de komende versie zijn hier te vinden:
https://playruneterra.com...pdates/patch-2-5-0-notes/

Onder andere wijzigingen voor Twisted Fate, Fiora, Pick a Card, Veiled Temple en de Aphelios kaarten.

Ik ben blij met deze balans wijzigingen.

Verder is de Lab of Legends aangepast. Nieuwe champions, moeilijkheidsgraden en de mogelijkheid om nieuwe rewards te genereren. Voor nieuwe spelers: bij deze spel- modus hoef je geen eigen kaarten te hebben, het is dus meteen gratis te spelen.
Pagina: 1