[Feat] GoT tabs selectief verbergen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:56

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Hoi :)

Een beetje naar aanleiding van Bij geen gevolgde topics komt een lelijke error
Ik zou graag een feature zien waarbij ik tabs kan verbergen die ik niet gebruik. Ik werk zelf vnl vanuit Activetopics en Mijn Topics. De tabs Myreact en gevolgde topics of bookmarks gebruik ik niet of nauwelijks. Een en ander zou ook de dropdown bij een menu op mobiel een stuk makkelijker maken omdat die kleiner wordt en ik voor Mijn Topics niet meer hoef te scrollen.

Aanvullend zit Bookmarks en Mijn Topics ook al direct onder mijn profiel. In dat kader snap ik niet waarom Myreact daar niet zit maar dan weer wel via mijn profiel te benaderen is, als daar ook een link kan komen dan graag. Is het iig consistent.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:45

ikloon

Product Owner
Hi ;)

Dank voor je feedback. Kwa consistentie en gebruiksvriendelijkheid kan dit beter. Maar het heeft nu geen hoge prioriteit.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

Overigens kan je tabs verbergen met custom css :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:56

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
crisp schreef op maandag 27 januari 2020 @ 19:05:
Overigens kan je tabs verbergen met custom css :)
Ja duh, daar kan heel veel mee, dat antwoord krijg ik onderhand structureel als ik om een simpele aanpassing vraag. Leuk als je webdevver bent, niet voor de gewone sterveling :'(

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

Cascading Stylesheet:
1
2
3