Ik zit er sterk over te denken om mijn cpu (8700K) te overclocken, maar ik heb er nagenoeg geen verstand van en ook niet heel veel interesse om me er in te verdiepen. Het zal vast allemaal heel "eenvoudig" zijn en "makkelijk zelf te doen", maar ik heb niet zo veel vrije tijd en moet dus een beetje selectief zijn waar ik die aan besteed.
Beetje afhankelijk van de kosten, zou ik het liefste gewoon mijn PC naar een winkel of een enthousiasteling/Tweaker brengen, met de vraag om advies (kan me voorstellen dat ik bijvoorbeeld een andere koeler nodig heb) en om het voor mij uit te voeren.
Ik zag op vraag en aanbod al wel e.e.a. staan (zoals bijvoorbeeld deze delid service), maar dat is voor mij nogal uit de buurt.
Weet iemand waar ik terecht kan voor een dergelijke service in de regio Zuid Limburg?
Mijn systeem specs:
Beetje afhankelijk van de kosten, zou ik het liefste gewoon mijn PC naar een winkel of een enthousiasteling/Tweaker brengen, met de vraag om advies (kan me voorstellen dat ik bijvoorbeeld een andere koeler nodig heb) en om het voor mij uit te voeren.
Ik zag op vraag en aanbod al wel e.e.a. staan (zoals bijvoorbeeld deze delid service), maar dat is voor mij nogal uit de buurt.
Weet iemand waar ik terecht kan voor een dergelijke service in de regio Zuid Limburg?
Mijn systeem specs:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-8700K Boxed | € 399,91 | € 399,91 |
1 | Moederborden | ASRock Z370 Extreme4 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | NZXT S340 Elite Wit | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock | € 31,47 | € 31,47 |
2 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 102,90 | € 102,90 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 m.2 500GB | € 69,90 | € 69,90 |
1 | VR-brillen | Oculus Rift Bundle (Rift + Touch) | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 670,13 |