Overclock service/hulp gezocht (regio Zuid Limburg)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 18:34
Ik zit er sterk over te denken om mijn cpu (8700K) te overclocken, maar ik heb er nagenoeg geen verstand van en ook niet heel veel interesse om me er in te verdiepen. Het zal vast allemaal heel "eenvoudig" zijn en "makkelijk zelf te doen", maar ik heb niet zo veel vrije tijd en moet dus een beetje selectief zijn waar ik die aan besteed.

Beetje afhankelijk van de kosten, zou ik het liefste gewoon mijn PC naar een winkel of een enthousiasteling/Tweaker brengen, met de vraag om advies (kan me voorstellen dat ik bijvoorbeeld een andere koeler nodig heb) en om het voor mij uit te voeren.

Ik zag op vraag en aanbod al wel e.e.a. staan (zoals bijvoorbeeld deze delid service), maar dat is voor mij nogal uit de buurt.

Weet iemand waar ik terecht kan voor een dergelijke service in de regio Zuid Limburg?

Mijn systeem specs:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i7-8700K Boxed€ 399,91€ 399,91
1MoederbordenASRock Z370 Extreme4€ 0,-€ 0,-
1VideokaartenGigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G€ 0,-€ 0,-
1BehuizingenNZXT S340 Elite Wit€ 0,-€ 0,-
1Processorkoelingbe quiet! Pure Rock€ 31,47€ 31,47
2Geheugen internG.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB€ 65,95€ 65,95
1VoedingenCorsair RM650x (2018) Zwart€ 102,90€ 102,90
1Solid state drivesCrucial MX500 m.2 500GB€ 69,90€ 69,90
1VR-brillenOculus Rift Bundle (Rift + Touch)€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 670,13

[ Voor 3% gewijzigd door Bloedvat op 23-01-2020 11:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helgie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-07-2021

Helgie

Misantroop